Nu Online
Momenteel zijn er 699 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tafelschikking

18-5-2013 9:33:26
brrrr, het ergste van de organisatie is de tafelschikking!
We zoeken nog een manier om de gasten origineel naar de juiste tafel te krijgen...
Ik zou willen werken met 'liefde is....' Elke tafel dus een afbeelding of spreuk geven en de gasten een kaartje geven waarop ze moeten raden aan welke tafel ze gaan zitten... Ik moet dit wel nog wat uitwerken,
Iemand van jullie nog ideetjes om mensen naar de juiste tafel te begeleiden?
We willen absoluut niet werken met het afroepen van de namen.
Alle ideetjes welkom!

Prettig weekend iedereen en aan allen die gaan trouwen dit weekend, veel geluk!

Jirina
29-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 946

Samira
6-7-2013
 Meld misbruik18-5-2013 10:57:46

Wij gaan van die liefde is... Kaartjes maken en als de mensen binnenkomen, krijgen ze zo een afbeelding en moeten ze na de receptie adhv die kaartjes de juiste tafel zoeken. Ik moet er ook nog aan beginnen, dus ben benieuwt!

Jirina
29-6-2013
 Meld misbruik18-5-2013 12:04:43

Samira,

Zetten jullie dan de liefdesstelling op de tafel?
Wel leuk hé :-)

sarah
31-8-2013
 Meld misbruik18-5-2013 16:22:23

Hey Jirina,

Hoe ga jij die kkartjes maken?Want ik vind enkel scheurkalenders en boekjes terug. Zet je die dan op tafel met zo'n naamhoudertje ofzo? Dan moet het ook al karton of stevig papier zijn.

smili
29-6-2013
 Meld misbruik18-5-2013 21:21:24

ik volg even mee, want thema liefde is zat ook in men hoofd ...
maar weet ook ni hoe eraan beginne
groetjes!!!

Jirina
29-6-2013
 Meld misbruik18-5-2013 21:40:14

Ik zou de prentjes op stevig papier zetten, heb er via internet google gevonden dmv 'liefde is' te typen en op tafel de stelling... dit is mijn eerste gedacht, moet het ook wel nog uitwerken....

Samira
6-7-2013
 Meld misbruik19-5-2013 11:26:46

Ik heb voor alle tafels een afbeelding van liefde is. Deze print ik op dikker papier en zet ik op zo een schildersezel op tafel. Als mensen binnenkomen mogen ze hun naam opnemen en op de achterkant staat dan de afbeelding. Ik vond dit een leuk thema.. En zeer toepasselijk!

sarah
31-8-2013
 Meld misbruik19-5-2013 12:26:15

Ah ok dus jullie printen de prenten rechtstreeks af. Ik dacht om het boekje te kopen en het daaruit te knippen ofzo :-). @ Samira: neemt die schildersezel niet veel plaats in?Waar vind je dit? Dank u.

Samira
6-7-2013
 Meld misbruik19-5-2013 17:11:46

Ja, ik kopieer ze eerst naar een word bestand en dan zorg ik dat ze allemaal dezelfde groote hebben. Neen het is zo een klein decoratie schildersezeltje. Ik heb ze op een school laten maken in de richting hout. Dan is het minder duur dan in de winkels. Ik weet niet precies waar je er kan kopen maar anders moet je eens op Google intikken. Ik ben gisteren naar de Ikea geweest en daar hadden ze ook leuke fotokaders voor maar 1 euro. Hier kun je de tekeningen ook indoen...

sarah
31-8-2013
 Meld misbruik20-5-2013 13:53:18

ah ok, goed idee. Bedankt!

groetjes Sarah

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...