Nu Online
Momenteel zijn er 661 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dagschema's, help?

19-5-2013 22:29:34
Hallo iedereen!
Hier ben ik weer met een vraag...
Onze dag begint al behoorlijk vroeg voor ons en de suite, ik zet hieronder even mijn dagplanning en ik hoop een beetje feedback!

09u15 Ophalen suite aan parking
09u30 Aankomst ouders bruid
--------Kleine receptie bij ouders bruid +/- 30 min.
10u00 Vertrekken bij ouders bruid
10u15 Aankomst stadhuis
-------- Hiertussen enkele groepsfoto's voor stadhuis?
10u30 Aanvang ceremonie stadhuis.
-------- Ceremonie stadhuis +/- 45 minuten
11u15 Einde ceremonie, vertrekken naar zaal.
11u30 Middagmaal suite en bruidspaar

Hoe ik dit gat gevuld krijg is mij een raadsel, het is het ideale moment om de foto's te laten nemen maar hoe houden we onze gasten bezig? En is het oké als je foto's laat nemen van je gasten op zo'n moment? Bestaat er een bedrijf die entertainment voorziet voor zo'n situatie's?

15u45 Aankomst gasten avondfeest en receptie
16u00 Start ringceremonie
16u45 Einde ringceremonie.
17u00 Start maaltijd
20u00 Einde maaltijd
20u15 Openingsdans (start avondfeest)

Enige opmerkingen over de dagschema's zijn ook welkom, let wel dat het uur van het stadhuis al vast staat, en dat de ringceremonie voor mij idealiter zo laat start, omdat ik er graag àlle gasten bij wil hebben.

Bedankt!

Melissa
8-8-2015
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 794

Nathalie
27-9-2013
 Meld misbruik20-5-2013 9:21:16

Hallo, als ik mijn mening mag geven vind ik dat jij behoorlijk vroeg je dagschema opstelt... Ik zie dat je pas in 2015 trouwt (dat is nog 2 jaar) dus je hebt nog tijd genoeg.

Ik zeg dit maar omdat wij in december verloofd zijn en in september trouwen... Ik had in maart of zo mijn afspraken vastgelegd bij de kapper en make up en ik heb alles mogen veranderen omdat we te krap zaten met tijd... Alles kan dus nog veranderen dus ik zou hier echt wel nog mee wachten... Het uur van gemeentehuis kan je eventueel wel al doen, al vrees ik ervoor dat je ook hier te vroeg zult zijn... Wij gingen in januari langs voor een uur en ze zeiden ons dat we nog tijd hadden!

Brigitte

Meld misbruik20-5-2013 10:48:35

na het eten van de suite en het bruidspaar s' middags gaat het bruidspaar foto's nemen
zo hebben ze rustig al de tijd .
de suite blijft nog tot ong 16 u in het restaurant om iets te drinken na het eten ,
daarna gaan wij naar de feestzaal ( is een hotel ) waar wij ons even kunnen opfrissen
tot het bruidskoppel terug is en dan gaat het avondfeest verder

Melissa
8-8-2015
 Meld misbruik20-5-2013 17:07:44

@Nathalie.
Het stadhuis staat al vast. En ik maak mijn dagschema's nu al omdat er dingen gereserveerd moeten worden en geregeld, en daar heb je nu eenmaal tijdstippen voor nodig. De reden dat ik mijn huwelijk zo ver op voorhand regel is behoorlijk simpel, ik wil niet in tijdsnood komen, je hebt beter drie maanden over dan dat je drie maanden te kort hebt, en ik moest mijn zaal vastleggen, je moet weten dat ik op een zaterdag trouw, in een zomermaand, en die dagen zijn héél snel besproken. Het is inderdaad vroeg, maar het is een beetje zoeken omdat we die receptie bij mijn ouders en die ceremonie willen inplannen.

@Brigitte, het is zeker een goed idee om ze achter te laten om iets te drinken, maar wij gaan gelijk naar de feestzaal en ik wil niet dat ze het klaarzetten van de ceremonie zien, begrijp je wat ik bedoel? Misschien valt er iets te regelen met de zaal, dat ga ik zeker een keer bekijken.

In elk geval bedankt!

ilse
24-8-2013
 Meld misbruik20-5-2013 18:30:48

IS EEN + punt....vooruitziend,ben ik ook!! mijn wederhelft lat mij mar betijen,alles is goed,maar ik heb zijn hulp ook nodig....maar goe bezig,beter te vroeg dan te laat...en i heb ook nog veel te doen...

Melissa
8-8-2015
 Meld misbruik21-5-2013 8:19:38

@ Ilse!
Akkoord! Veel succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...