Terug naar overzicht
Lukt perfect! Heb al vaak moeten kleuren voor school! (Ben een kleuterjuf) en heb er nog nooit last mee gehad!Zout toevoegen en achteraf zeker je machine laten draaien zonder iets in zodat de kleur weg is..De rubber wel schoonmaken en voor je eerste was een donkere was nemen voor het geval er toch nog wat kleurstof aanwezig zou zijn!Kleurstof vind je in Veritas in alle kleuren van de regenboog :-)
Lukt inderdaad goed, maar niet alle stiksels kleuren altijd mee. Geen idee welke wel of niet... Het hemd best ook al een keer wassen voor je het kleurt, anders hecht de verf niet goed. Textielverf vind je ook in De Banier. Ze hebben sinds kort ook een webshop www.debanier.be . Succes ermee!
Textielverf werk heel gemakkelijk, wij hebben dit alregelmatig gebruikt voor de chiro en haalden dit ook bij debanier. Dat van de stiksels is wel waar. Ik heb ze nog nooit weten mee kleuren. Maar vaak geeft dat wel nog een leuk effect om de witte stiksels te zien afsteken op een fel gekleurd kledingstuk. Trouwens in ht kruidvat kan je ook kleurstof vinden, maar denk wel enkel om te gebruiken op de koude manier (zonder wasmachien, enkel emmer met water nodig...)
heb mijn stoelhoezen zo geverfd, heeft een goed resultaat :)Stiksels kleuren inderdaag niet mee, ik heb nu bruine stoelen met blauwe draad :)
Dus als ik een wit hemd met witte stiksels ga kleuren in donkerblauw dan blijven de stiksels wit ? Ook een raar zicht