Nu Online
Momenteel zijn er 145 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Iemand ervaring met textielverf ?

23-5-2013 21:39:26
Hallo,

Voor mijn zoontje van 2 jaar kon ik nergens een marine blauw hemdje zonder opdruk vinden.

Zodus ben ik naar een uniform winkel getrokken, ook daar hadden ze het niet maar ze konden het wel bestellen.

Nu na 3 maanden krijg ik telefoon dat het hemdje is toegekomen maar zonder knoopjes aan de kraag dus dat gaat niet met zijn stropdas.

Nu had ik gedacht om een andr hemdje te kopen en dit in navy blauw te kleuren.

Heeft iemand daar ervaring mee ?

Peggy
28-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 838

Sofie
6-7-2013
 Meld misbruik23-5-2013 21:44:05

Lukt perfect!

Heb al vaak moeten kleuren voor school! (Ben een kleuterjuf) en heb er nog nooit last mee gehad!
Zout toevoegen en achteraf zeker je machine laten draaien zonder iets in zodat de kleur weg is..
De rubber wel schoonmaken en voor je eerste was een donkere was nemen voor het geval er toch nog wat kleurstof aanwezig zou zijn!
Kleurstof vind je in Veritas in alle kleuren van de regenboog :-)

Karolien
5-4-2014
 Meld misbruik23-5-2013 21:57:41

Lukt inderdaad goed, maar niet alle stiksels kleuren altijd mee. Geen idee welke wel of niet... Het hemd best ook al een keer wassen voor je het kleurt, anders hecht de verf niet goed. Textielverf vind je ook in De Banier. Ze hebben sinds kort ook een webshop www.debanier.be . Succes ermee!

Iris
25-5-2013
 Meld misbruik23-5-2013 22:42:18

Textielverf werk heel gemakkelijk, wij hebben dit alregelmatig gebruikt voor de chiro en haalden dit ook bij debanier. Dat van de stiksels is wel waar. Ik heb ze nog nooit weten mee kleuren. Maar vaak geeft dat wel nog een leuk effect om de witte stiksels te zien afsteken op een fel gekleurd kledingstuk. Trouwens in ht kruidvat kan je ook kleurstof vinden, maar denk wel enkel om te gebruiken op de koude manier (zonder wasmachien, enkel emmer met water nodig...)

Ilse
17-8-2013
 Meld misbruik24-5-2013 9:41:39

heb mijn stoelhoezen zo geverfd, heeft een goed resultaat :)
Stiksels kleuren inderdaag niet mee, ik heb nu bruine stoelen met blauwe draad :)

Peggy
28-9-2013
 Meld misbruik24-5-2013 10:25:01

Dus als ik een wit hemd met witte stiksels ga kleuren in donkerblauw dan blijven de stiksels wit ?

Ook een raar zicht

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...