Nu Online
Momenteel zijn er 628 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

beginnende stress? :)

28-5-2013 17:27:01
hoi,

Ondertussen begint het voor ons ook te korten...
We zijn gisteren naar het gemeentehuis geweest om ons burgelijk huwelijk al te bevestigen en enkele handtekeningen te plaatsen... Dit was een fijn gevoel voor ons beiden, toch weeral een stapje dichter naar onze grote dag Binnenkort dan ook nog afspraak met pastoor (dan komen we nog een stapje dichter) en met de notaris.

Nu moeten er nog een heleboel 'kleine' dingetjes gebeuren, maar het lijkt of ik precies nog tijd genoeg heb en toch is het niet zo... Tijd dat ik er nog eens terug in vlieg denk ik (gelukkig nog 65 dagen, waarvan juli een hele maand vakantie )

Ik en mijn toekomstig ventje worden ons stilaan ook bewust van de grote stap die we gaan nemen. We zijn er 100% klaar voor, maar toch rijzen stilaan de vragen over de toekomst naar boven...
Zo ben ik er wel van overtuigd dat we echt bij elkaar horen, want de momenten dat we samen zijn genieten we echt van elkaar en tellen we samen af...
Maar tegenwoordig heb ik de neiging om koppels te gaan vergelijken met ons... (Hoe lang zouden zij al samen zijn? Hoe laten zij hun huwelijk slagen? Hoe doen zij tegen elkaar?) Verder had ik ook graag een glazen bol gehad die mij vertelde hoe het zou zijn binnen x-aantal jaar

En men ventje vraagt zich af hoe ons leven er zou uitzien in de combinatie van een drukke eigen zaak, lang werken en kinderen...

Gelukkig hebben we hier wel tijd voor om over te praten, maar het maakt het allemaal toch wat spannender en zet ons aan het denken.

Herkennen jullie al deze vragen ook? Zijn jullie ook wat bezig met de toekomst?
Zouden het al beginnende zenuwen zijn?

Liefs

Nika
2-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 763

margot
7-9-2013
 Meld misbruik28-5-2013 19:54:08

ik denk het wel :)
want ik begin er zelfs over te dromen :D

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik28-5-2013 20:44:34

Nika, zo'n vragen zijn heel normaal naarmate de dag vordert en zijn een teken dat jullie beseffen dat een huwelijk meer is dan een trouwfeest. Da's dus alleen maar goed nieuws volgens mij. De tijd wijst de rest van jullie verhaal uit maar dat jullie beiden zo wegdromen over de toekomst en bezorgd zijn om het welslagen van jullie huwelijk toont voor mij dat jullie er samen voor gaan. No worries, die vragen smelten als sneeuw voor de zon op het moment dat je je hubbie zijn geloften hoort afleggen. Dikke zoen en veel succes nog!

Nika
2-8-2013
 Meld misbruik28-5-2013 22:42:42

dank je wel rebecca voor de mooie woorden! de vragen zijn al heel wat minder, maar af en toe steken ze toch nog eens de kop op... maar we willen er beiden voor gaan en kunnenniet wachten tot het eindelijk aan ons is ik denk ook wel dat het allemaal "betert" als het zo ver is, dus laat het maar snel komen zodat wij ons leven samen kunnen starten en verder zetten

x

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...