Nu Online
Momenteel zijn er 517 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

paniekaanval?

30-5-2013 8:11:20
Hoi beste bruidjes,

Gisteren terug hervallen in mijn piekeringen met enkele zware huilbuien tot gevolg...
Ik was nog zo trots dat ik helemaal vanaf was, (al bijna een maand) en nu ineens stak het terug de kop op :(

Ik ben zo gelukkig dat ik mag trouwen met mijn droomventje, hij is alles voor mij, ik wil alles voor hem doen en ik mis hem enorm als hij niet bij mij is... toch vraag ik mij dan af hoe het komt dat ik zo pieker en panikeer... ik zie hem doodgraag en wil hem nooit kwijt.

Hopelijk was het nu maar eenmalig en kan ik terug de sterke vrouw worden die ik hiervoor weer was, want natuurlijk is dat voor m'n ventje ook niet fijn.

Sorry maar dit moest er eventjes uit...

x

Nika
2-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 789

krista
9-8-2013
 Meld misbruik30-5-2013 8:35:13

Hoi Nika,
ik denk dat dit heel normaal is.
De stress brengt het ook wat mee.
Er komt heel wat op je af.
Ikzelf heb dit ook al een paar keer gehad.
Bang voor het onbekende.
Ik heb ook bang dat er dingen gaan veranderen als we getrouwd zijn, ik hoop natuurlijk wel dat het gelukkige koppeltje van nu blijven en mijn toekomstig ventje probeert me natuurlijk gerust te stellen door te zeggen, wat zou er veranderen?
Maar toch... Heb ik ook van die dagen dat ik aan alles en iedereen twijfel;
Dat ik panikeer en het niet meer zie zitten en alles wil afblazen.
Maar n dag of enkele dagen later zie ik alles weer goed zitten en weet ik zeker dat ik overdreven heb, dat er niks zal veranderen, dat ik mijn toekomstig ventje supergraag zie, dat ik een lot uit de loterij gewonnnen heb.
Bij mij ligt een achtergrond aan de basis dat ik soms ook panikeer maar alles komt wel in orde moet je maar denken ;-).
En deze site helpt wel om te ventileren ;-).
Lieve groetjes, een dikke knuffel en je gaat een droomhuwelijk tegemoet, daar ben ik zeker van...

Nika
2-8-2013
 Meld misbruik30-5-2013 8:49:13

Hoi Krista,

Je beschrijft het helemaal zoals ik het ook mee maak, maar toch maakt het me ook bang, want waarom heb ik dit als ik een ventje heb/krijg dat ik doodgraag zie?
Het brengt allemaal nog meer vragen met zich mee hé.
Maar als ik praat met met m'n liefje over onze trouw dan zijn we er alletwee zo zeker van en willen we het zo graag en kijken we er zo naar uit...

En dat droomhuwelijk is hetgeen ik zeker en vast wil, en ik weet dat we daar ook in gaan slagen, want de jaren dat we nu al samen zijn, waren prachtig! Dus wat gaat er inderdaad veranderen hé? Niets, alles gaat hetzelfde blijven, buiten wat extra zorgen voor een kindje waarschijnlijk...

liefs

Bea
6-7-2013
 Meld misbruik30-5-2013 9:17:36

Onze hersenen zijn er nu eenmaal voor gemaakt om problemen op te sporen. Ze kunnen dan ook gemakkelijk problemen maken waar er geen zijn.
Het klinkt alsof er geen redenen zijn om te twijfelen aan je huwelijk dus laat je gedachten maar doen.
Concentreer je ondertussen zelf op wat er echt toe doet. Niemand kan de toekomst voorspellen en je kan eventuele toekomstige problemen nu nog niet oplossen dus daarover denken heeft ook geen zin.
Het probleem lijkt niet te zijn dat er iets mis moet zijn omdat je zo piekert maar eerder dat je je gedachten op dat vlak zo au serieus neemt.
Hoop dat ik het niet ingewikkelder heb gemaakt... Ik zit nu thuis met een bronchitis en ben misschien niet zo helder als normaal

Nika
2-8-2013
 Meld misbruik30-5-2013 9:22:45

Hoi Bea,

die uitleg van jou heb ik nog al eens ergens gelezen, dus ik ga er van uit dat het 'wetenschappelijk bewezen' is en dus dat mijn hersenen inderdaad een loopje met me nemen... het overvalt me ook vooral op de momenten dat ik alleen ben, nooit als ik bij m'n ventje ben want dan ben ik wel gelukkig en genieten we van het samen zijn :)

veel beterschap!
x

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...