Nu Online
Momenteel zijn er 414 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

juwelier regio oudenaarde - ronse anti allergisch

31-5-2013 9:49:24
hallo, Ik heb nog tijd genoeg om op zoek te gaan naar ringen, maar zit met het vervelende probleem dat ik allergisch ben aan veel stoffen, ook goud. Ik verdraag enkel edelstaal en echt zilver. Weet er iemand een juwelier die trouwringen heeft rond de regio van ronse? Alvast bedankt !

Evelyn
6-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 725

Evelyn
6-6-2014
 Meld misbruik1-6-2013 9:41:35

ik ben zo stom geweest een pb te wissen die ik nog niet had gelezen, kwam van iemand die annelìes noemt denk ik :( dus degene die mij een bericht stuurde, kan je het mij nog eens sturen ? Dank u !

Annelies
26-10-2013
 Meld misbruik1-6-2013 11:48:22

Dag Evelyn,

Ik had je een privé-berichtje gestuurd, maar het lukt me nu niet om dit opnieuw te doen. Ik ben nieuw op dit forum, dus ik weet nog niet precies hoe alles werkt. :)

Mijn ouders hebben een juwelierszaak in Avelgem, Doorniksesteenweg 9. Heb gelezen dat je je trouwfeest zal geven in Alta Ripa en is daar vlakbij in het centrum van Avelgem.
Zij hebben een collectie zilveren en stalen trouwringen van het merk Amici (http://www.amici.be/amici/ ). Bovendien zei mijn mama net vandaag dat er nog een nieuwe collectie uitkomt van dat merk met ringen die je in allerlei verschillende materialen kan krijgen (zilver, staal, palladium etc.).

Ik stuurde je een privé-berichtje, omdat ik gelezen heb dat reclame maken niet mag.
En aangezien ik het over mijn eigen ouders heb, is het dat toch een beetje hé.

Hoop dat dit je al een beetje verder helpt.

Groetjes,
Annelies

Evelyn
6-6-2014
 Meld misbruik1-6-2013 12:26:10

o super annelies ! Ik ga daar zeker eens gaan kijken. Merci hé !

Annelies
26-10-2013
 Meld misbruik1-6-2013 12:29:28

Graag gedaan!
En nog veel succes met de andere voorbereidingen!

krista
9-8-2013
 Meld misbruik2-6-2013 17:15:25

Hey Evelyn,
wij hebben ook trouwringen van Amici.
We hebben ze al in huis en zijn supercontent ervan.
Ik ben allergisch aan Zilver en goud vinden wij niet mooi.
Plus ik mag geen juwelen dragen voor mijn werk dus mag ze enkel ervoor en erna dragen.
Ik zou zot zijn voor 1000 den euro's uit te geven voor in een vakje in mijn auto te laten liggen...
Veel succes met je zoektocht, hou ons op de hoogte he ;-).

Evelyn
6-6-2014
 Meld misbruik2-6-2013 17:26:34

Merci annelies en krista. Ik hou jullie zeker op de hoogte. Ik ben nogal een moeilijk geval zene. Hi hi allergisch aan veel dingen, enorm smalle voeten , geen courante maat voor mijn jurk... Ben al blij dat ik dichtbij huis onze ringen kan kiezen. Nog een geluk dat ik zelf geen moeilijk geval ben hi hi!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...