Terug naar overzicht
ik ben zo stom geweest een pb te wissen die ik nog niet had gelezen, kwam van iemand die annelìes noemt denk ik :( dus degene die mij een bericht stuurde, kan je het mij nog eens sturen ? Dank u !
Dag Evelyn,Ik had je een privé-berichtje gestuurd, maar het lukt me nu niet om dit opnieuw te doen. Ik ben nieuw op dit forum, dus ik weet nog niet precies hoe alles werkt. :)Mijn ouders hebben een juwelierszaak in Avelgem, Doorniksesteenweg 9. Heb gelezen dat je je trouwfeest zal geven in Alta Ripa en is daar vlakbij in het centrum van Avelgem.Zij hebben een collectie zilveren en stalen trouwringen van het merk Amici (http://www.amici.be/amici/ ). Bovendien zei mijn mama net vandaag dat er nog een nieuwe collectie uitkomt van dat merk met ringen die je in allerlei verschillende materialen kan krijgen (zilver, staal, palladium etc.).Ik stuurde je een privé-berichtje, omdat ik gelezen heb dat reclame maken niet mag. En aangezien ik het over mijn eigen ouders heb, is het dat toch een beetje hé. Hoop dat dit je al een beetje verder helpt.Groetjes,Annelies
o super annelies ! Ik ga daar zeker eens gaan kijken. Merci hé !
Graag gedaan!En nog veel succes met de andere voorbereidingen!
Hey Evelyn,wij hebben ook trouwringen van Amici.We hebben ze al in huis en zijn supercontent ervan.Ik ben allergisch aan Zilver en goud vinden wij niet mooi.Plus ik mag geen juwelen dragen voor mijn werk dus mag ze enkel ervoor en erna dragen.Ik zou zot zijn voor 1000 den euro's uit te geven voor in een vakje in mijn auto te laten liggen...Veel succes met je zoektocht, hou ons op de hoogte he ;-).
Merci annelies en krista. Ik hou jullie zeker op de hoogte. Ik ben nogal een moeilijk geval zene. Hi hi allergisch aan veel dingen, enorm smalle voeten , geen courante maat voor mijn jurk... Ben al blij dat ik dichtbij huis onze ringen kan kiezen. Nog een geluk dat ik zelf geen moeilijk geval ben hi hi!