Nu Online
Momenteel zijn er 623 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

laatste pas

2-6-2013 11:14:45
Gisteren laatste pas gehad. samen met mijn dochtertje. we hebben alle twee ons kleedje aangedaan en zelf vond ik het superleuk en ik denk dat mijn dochtertje het ook wel leuk vond.

toch ben ik een beetje ten einde raad mijn schoonmama vind het kleedje van onze bruidsmeisjes te gewoon!! en de sandaaltjes van mijn dochter te groot. Help wat nu 26 dagen op de teller en de onzekerheid slaat toe!!!

Waar nu nog een nieuw kleedje vinden??? ze zegt wel van je moet bij jou keuze blijven gij vind dat mooi, het jammere eraan is dat mijn dochtertje dit ook heeft gehoord. mijn hart brak bij de blik in haar oogjes.

waarom in hemelsnaam

Mieke
29-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 727

Kimberly
30-8-2013
 Meld misbruik2-6-2013 11:22:53

Hoi Mieke,

Misschien een raar idee maar je hebt ook leuke accessoires voor eventueel om te doen bij het bruidmeisje, Denk aan een band bij de taile wat een beetje breekt op het jurkje.
Verder zou ik doen wat jij mooi vindt, zeker zo'n kindje moet het ook mooi vinden. Maar ik zelf niet dat ik haar helemaal van gediend zou worden als mijn moeder zoiets zou zeggen waar je bruidsmeisje bij stond.
Ik hoop dat je een beetje geholpen bent.
Groetjes

Sofie
6-7-2013
 Meld misbruik2-6-2013 12:16:28

Hey Mieke

Welke schoenmaat heeft jouw dochtertje en welke maat heb je gekocht?
Hier heeft mijn zoontje 22 van schoenmaat en ik heb een 23 gekocht..
Ik heb ze in januari al gekocht en toen had hij 21,5 van schoenmaat eigenlijk en ondertussen wordt den 22 te klein..
Dus ook zijn schoentjes zullen net wat te groot zijn.. Maar zo heeft hij er toch nog net wat langer geniet van!
En ons bruidmeisje haar kleedje is ook nogal ruim.. Eingelijk net wat te groot.. Ik heb er net een ceintuurtje voor gekocht dat we dat in haar taille kunnen doen zodat het eigenlijk niet opvalt :-)
Maak je maar geen zorgen.. Komt wel goed.. En schoonmoeders zijn er nu eenmaal om op alles commentaar te hebben... ;)

Bea
6-7-2013
 Meld misbruik2-6-2013 12:41:36

Wat sneu voor je dochtertje! Belangrijk is dat jij en zij het mooi vindt. Ik weet niet juist hoe het kleedje er uit ziet maar als het een heel sober kleedje is kan je ook met een broche of zo werken. Als de sandalen goed zitten zou ik dat zo laten. Ook iets feestelijks in de haren kan het plaatje afmaken.

Karen
13-7-2013
 Meld misbruik2-6-2013 12:48:25

Bij Claire's of Veritas verkopen ze wel wat dingen om je kleedje wat "op te smukken".
Een broche met veertjes, glittertjes, steentjes... Een centuurtje of lint. Een mooie haarspeld.

Verder zou ik me niets van de commentaar aantrekken. Het is jouw trouw , en jouw dochtertje. Het is zeker en vast prachtig!

Mieke
29-6-2013
 Meld misbruik3-6-2013 12:18:06

Mijn dochtertje heeft nu schoenmaat 29 en ik heb een 30 gekocht, haar voetjes zijn gemeten in de winkel en daar ben ik op voortgegaan. zowel mijn ventje als mijn getuige hebben gisteren ook gezegd dat ze mooi is in haar kleedje we hebben enkel en alleen er nog een onderrokje ondergedaan dan staat dat kleedje een beetje feller en zelf vind mijn kleine schat het super!

ik heb haar gevraagd wat ze zelf wil, dit kleedje of een echt prinsessenkleedje en ze kiest voor dit, dus zo zal het zijn. gaan misschien wel nog een kleine corsage op haar kleedje steken. ze heeft een leuk wit lint rekkertje met op de uiteinde allemaal kleine bloemetjes. en dat staat haar super.

dank je wel voor jullie advies en steun.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...