Terug naar overzicht
Wij gaven hen een cadeautje met onze verloving en dat vonden ze super! Een weekendje met ons, maar zonder hun man en kindjes. Maw een weekendje rust!
Wij gaan hun iets geven op de trouwdag...Misschien kan je zelf juwelen ineen knutselen? Dat heb ik gedaan voor mijn bruidsdames.Een mooi versierd doosje, of leuke tas met vanalles in, ... ?google eens op DIY wedding, dan krijg je massa's ideetjes en websites
Mijn zus is getuige en ik ga haar cadeautje de avond voordien geven. Ik slaap opnieuw thuis en gaan er een gezellige avond van maken, samen met mijn ouders.
Wij hebben geen cadeau gegeven op het moment dat we de getuigen gevraagd hebben, want ze krijgen een cadeautje op de dag zelf.
Dag Melissa, ik maakte voor mijn getuige een paar oorringetjes in haar lievelingskleur, stak het in een fancy juwelendoosje en ging op de knieën. Het hele gebeuren was er misschien wel een beetje over :D maar ze was er wel blij mee. De oorringen kan ze dragen wanneer ze wil en het is een leuke herinnering aan een speciale avond. Je kan anders ook een juweeltje maken? Misschien in je thema kleuren of iets wat bij haar kleedje past dat ze wil dragen? Ik vind zoiets altijd origineler als je het zelf gemaakt hebt en tof dat ze het nadien ook nog kan gebruiken.