Nu Online
Momenteel zijn er 454 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Getuigen Presentjes

4-6-2013 9:14:18
Lieve Mede-trouwers

Ik heb eigenlijk mijn getuigen al gevraagd, maar kom nu te weten dat het de bedoeling is dat je ze een soort 'presentje' geeft... Is het nu te laat om dat alsnog te doen? En aangezien ik een echt DIY-bruidje ben, mooie ideetjes?

Melissa
8-8-2015
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 751

britt
31-8-2013
 Meld misbruik4-6-2013 9:19:41

Wij gaven hen een cadeautje met onze verloving en dat vonden ze super! Een weekendje met ons, maar zonder hun man en kindjes. Maw een weekendje rust!

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik4-6-2013 9:29:30

Wij gaan hun iets geven op de trouwdag...

Misschien kan je zelf juwelen ineen knutselen? Dat heb ik gedaan voor mijn bruidsdames.
Een mooi versierd doosje, of leuke tas met vanalles in, ... ?

google eens op DIY wedding, dan krijg je massa's ideetjes en websites

Liesbeth
29-6-2013
 Meld misbruik4-6-2013 9:52:10

Mijn zus is getuige en ik ga haar cadeautje de avond voordien geven. Ik slaap opnieuw thuis en gaan er een gezellige avond van maken, samen met mijn ouders.

Liane
6-7-2013
 Meld misbruik4-6-2013 10:03:09

Wij hebben geen cadeau gegeven op het moment dat we de getuigen gevraagd hebben, want ze krijgen een cadeautje op de dag zelf.

Femke
12-7-2014
 Meld misbruik4-6-2013 10:55:33

Dag Melissa,

ik maakte voor mijn getuige een paar oorringetjes in haar lievelingskleur, stak het in een fancy juwelendoosje en ging op de knieën. Het hele gebeuren was er misschien wel een beetje over :D maar ze was er wel blij mee. De oorringen kan ze dragen wanneer ze wil en het is een leuke herinnering aan een speciale avond.
Je kan anders ook een juweeltje maken? Misschien in je thema kleuren of iets wat bij haar kleedje past dat ze wil dragen?
Ik vind zoiets altijd origineler als je het zelf gemaakt hebt en tof dat ze het nadien ook nog kan gebruiken.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...