Terug naar overzicht
En van waar ben je?
Regio Tielt
Ik heb ze gekocht op ebay:http://www.ebay.co.uk/itm/Luxury-quality-wedding-flower... Snelle levering!!!Mag ik je nog vragen hoeveel je er voor die 8meter hebt gebruikt? Hoe heb je ze gekleefd?
hoi, welk kleur roze is het? ik rij morgen anders eens naar action Brugge voor je. heb je wat meer productinformatie?groetjes Katrien
Aan hoeveel blaadjes ben je nu? Zou graag ook zo een loper willen hebben voor mijn trouw volgebd jaar..
Hey SabrinaWelke action ben je geweest?Ik kan wel eens in Izegem gaan kijken anders.. Groetjes,Charlyn
Hey Sabrina,Ik ben daarnet naar de Action hier in Brugge geweest, en ik ga je toch moeten teleurstellen... ze hadden enkel nog 5 zakjes rode bloemblaadjes.Volgens de winkelverkoper zouden ze nu vrijdag of volgende vrijdag toch nog binnen moeten komen. (Ik vertrouw winkelverkopers jammergenoeg niet meer)Toch ga ik nu vrijdag eens tot daar gaan en hopelijk hebben ze de knalroze terug in voorraad.Ik bel straks ook naar een vriendin uit Blankenberge en zal eens vragen of zij tijd heeft om te kijken daar.Het zijn toch die zakjes met 200blaadjes in en ze kosten € 0,59 Veel succes en als ik ze vind, koop ik ze voor je en breng ze naar Tielt op voorwaarde dat ik die prachtige loper eens mag bewonderen.Groetjes Katrien
Ben naar Roeselare - Oostkamp en Brugge geweest zeiden dar telkens dat ze niet meer in het gamma zouden zitten voor maanden... Zeker dit jaar niet meer zeiden zeIk heb nu zo'n 3 zakjes roze , 4 zakjes rood en 1 zakje wit gebruikt en heb 8 meter
Ik zal deze avond of morgen eens gaan kijken naar Izegem.. Ik hou je op de hoogte!
Bedankt Charlyn!!!
hello Sabrina, ik heb in de action in Blankenberge 6 zakjes!!! biggetjesroze bloemblaadjes gekocht.laat je eens weten hoe we verder afspreken en als het de juiste kleur is?groetjes Katrien
Het is idd de juist kleur ( denk ik, er was maar 1 soort roze bij ons) Kan ik weer een eindje mee verder ! BEDANKT !!!
Hey Sabrina!Ik heb in Izegem eens gekeken maar niets gevonden...Ik hou je op de hoogte moest ik er nog vinden!Groetjes,Charlyn
Mocht er mensen nog roze ( of rode) bloemblaadjes vinden in de action... ik kan ze nog steeds gebruiken!!!