Nu Online
Momenteel zijn er 581 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tip aan iedereen... Geniet!!!

5-6-2013 23:55:39
Beste mede bruidjes en gommetjes,

Met nog maar 43 dagen op de teller en bijna mijn volledige lijstje heb afgewerkt begint het verlangen naar de trouw en genieten van onze laatste voorbereidingen groter te worden.
Iedereen heeft onze uitnodigingen goed ontvangen, en nog maar 1 koppel heeft afgezegd :-D.

De laatste maand is mijn voor huwelijks stress van de ene op de andere dag volledig verdwenen en wat is het een zalig gevoel!! Ik was veranderd in een echte 'Bridezilla'!! :-p

Maar door dat onze trouw dichter en dichter komt geniet ik nu al van de aandacht (niet dat ik een egotripper ben of zo)
Maar het is zo fijn dat je vrienden en familie zo meeleven en ook zo hard uit kijken naar onze trouw, vriendinnen zijn volop op shopping jacht naar het perfecte jurkje de vrienden van mijn Dries kunnen maar niet stoppen over de vrijgezellen dat ze geregeld hebben voor hem. tante en nonkels die bijna hele make-over's doen om er zo goed mogelijk uit te zien.
Neven en nichten die vroeger naar huis komen van reis om erbij te kunnen zijn.
En dan Dries die net verliefd in de zetel naar me keek en maar niet ka wachten om mij zijn vrouwtje te noemen... Klinkt melig maar dit is zo'n zalig gevoel!!

Dus ik raad iedereen aan om kalm te blijven, alles komt in orde!!!
En hopelijk kunnen jullie allemaal even hard genieten zoals ik nu doe!

Heel veel succes aan jullie allemaal!!

Veel liefs een verliefde-gelukkige bruid-to-be die op een hele grote roze wolk zit ;-)

Evy
20-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 685

britt
31-8-2013
 Meld misbruik6-6-2013 7:24:51

Super tip, snel nog een tandje bijsteken. Dan kan ik binnenkort ook stressloos genieten ;-)

Lieve
17-5-2013
 Meld misbruik6-6-2013 8:27:59

Wauw, jij bent er helemaal klaar voor! Genieten, genieten, genieten, dat is de boodschap!
En het is totaal geen egotripperij, hoor, deze ene periode mag je het middelpunt van alles zijn en niemand heeft daar problemen mee! Wacht maar tot de dag zelf: iedereen draagt je op handen en voor één keer mag jij lekker egoïstisch zijn! Al zou je aan de mensen van je zaal vragen om een augurk in een soepje van Fristi, ze zouden het bij wijze van spreken nog voor je regelen, zalig!
Blijf dus maar gewoon kalm, omwentel je lekker in dat heerlijke gevoel en geniet van deze speciale periode met je droomman!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...