Terug naar overzicht
lang leve het forum ;-) en het zal zeker wel allemaal in orde komen - als ik het zo lees, gaat het heel zeker top zijn! hopelijk kan je het ook loslaten op de dag zelf? een paar posts geleden las ik bij iemand de gouden tip: GENIET, want inderdaad.... dat vergeten we als controlefreaks nogal wel eens eh... ;-)
Ik volg je helemaal Ruben, bij mij nog 85 dagen... :-)Idd, nu beginnen de details en dat geeft een goed gevoel.Aan de andere kant, soms heb ik het gevoel dat er 45689312343435 details in mijn hoofd rondzoeven :-) En da's soms... vermoeiend!! Vrees dat dit het lot is van controlefreaks ;-)
bij mij/ons nog 78 dagen alles (toch veel,de grote dingen zijn in orde) alleeeen de kleine dingen blijven hangen,we zeggen da gaan we nu eerst doen en dan komt er wer een andere taak,die niet bij de trouw hoort tussen,zo moeten we nog gaan tekenen bij de notaris,de rode loper voor de kerk,de bloemen voor de kerk,bruidsboeketje kiezen,de bedankjes....
Het even van je afschrijven lucht zeker op Ruben! Ben zeker dat alles in orde zal komen! Waar gaan jullie kijken voor kostuums? Ik moet met de hubby-to-be ook nog verder op kostuumjacht. Gisteren zijn we eens gaan kijken bij Suits Supply maar van de pasklare modellen was er maar eentje in zijn maat (hij heeft een lengtemaat nodig) dus dat is het niet geworden.
Jammer genoeg verdwijnen die stressjes niet helemaal, zeker niet als je een pietje precies bent (als ik)... Maar dan wordt alles weer goed gemaakt door een meevaller hier en daar en dan kan je dag niet meer stuk!De tijdsdruk probeerden wij op te lossen door heel veel in de weekends te plannen waar mogelijk en af en toe een dagje verlof te nemen op het werk. Ik weet niet of dat bij jou en je vriend lukt? Op een dagje krijg je verbazingwekkend genoeg veel gedaan!En praten en schrijven over die stressjes helpt zeker en vast! Lang leve mama's, beste vrienden en collega's! Jente: wij zijn voor mijn vriend zijn kostuum gaan kijken in Café Costume in Antwerpen. Je kan daar je eigen pak 'samenstellen' aan de hand van een menu. Dat gaat van de knopen, voering tot de onderkant van de kraag. Ze werken daar met een aantal pasmodellen, die dan helemaal op maat gemaakt worden. Bij ons dé oplossing, want David is lang en supermager...
Hey Ruben,Met hier nog 84 dagen op de teller is het een grote stoomlocomotief in mijn hoofd. Ik ben echt niet te genieten de laatste tijd maar dat komt misschien denk ik ook wel dat we alles vlak achter elkaar hebben gepland, ik zal eens beginnen: We hebben een huis gekocht 3 dagen geleden waar we rond 1 juli de sleutel van krijgen en waar we dan toch nog het een en ander in moeten veranderen(gelukkig geen halve verbouwing) maar gewoon een stenen woonkamer vloer. Zo hebben we ook nog een doop van mijn petekindje die is op 3 augustus. En we zijn aan het kijken voor eventueel een goedkope honeymoon vakantie (die hebben we bijna gevonden) . Ja en dan spookt er vooral maar een ding door je hoofd en dat is het Geld! hoe wil ik het redden voor dat allemaal te betalen enzo enzo. Dus een brok zenuwen. Maar wat ze ook zeggen altijd blijven lachen he dus met pijn en moeite Groetjes Kimberlyp.s sorry voor de waslijst in me verhaal
Ruben,ne dikke knuffel... Ge staat er toch goed voor, maar n trouw brengt nu éénmaal stress met zich mee.Eergisteren had ik zo'n bui, dat ik heel de trouw wou afblazen :-S.Maar nu zie ik het weer helemaal zitten.That's life he ;-).
Hier onder de 30 dagen. De bridezilla is in aantocht... :-) Ik begin over alles te twijfelen en ik zit steeds met de trouw in mijn hoofd. Ik kan op dit moment precies niets meer plannen... Ik moet nog veel details regelen, maar weet niet waar te beginnen...
Hey dames, bedankt voor de support! Inderdaad zonder dit forum was ik al lang gecrasht! :D Voor de Kostuums hebben we nog niet echt een idee waar we ze willen halen. We hebben wel een aantal winkels al gedaan, maar nog niet een 'waauww' kostuum gevonden! :D Succes girls!!