Nu Online
Momenteel zijn er 638 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Oef!

6-6-2013 11:30:56
Hey Bridezillas en co, Wou gewoon even een verslagje maken en even kunnen uitblazen hier. Gestart hier op nog 280 dagen te gaan zitten we nu aan nog 92 dagen te gaan. Vanaf het moment dat we onze datum afgesproken hadden zit er maar één ding continue in mijn hoofd: hoe maak ik het voor ons onze ideale dag?
Aangezien ik een controlefreak ben en zelf dingen moeilijk uit handen geef wil ik natuurlijk (bijna) alles zelf regelen. Mijn hoofd zit vol met 1001 zaken over de trouw, komt daarbij nog eens dat ik zelf een veeleisende job heb en mijn man-to-be zelfstandige is en dus ook nog heel veel voor en na moet doen. Maar er is eindelijk licht aan het einde van die tunnel... Alle grote dingen vd trouw zijn geregeld op de kostuums na, en dat geeft toch een zeker OEF-gevoel, van ja uiteindelijk komt het toch wel in orde. Van zodra de kostuums geregeld zijn is het enkel nog maar de afwerking van een aantal kleinere zaken en een aantal dingen doorgeven en dan kan ik/kunnen we eindelijk genieten... Merci om naar mijn gezaag hier te lezen en tot schrijfs! Ruben :) ps. als er nog mensen zijn die voelen dat het soms even teveel is, schrijf het hier van je af, lucht in zekere zin wel op hoor! :D

Ruben
7-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 893

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik6-6-2013 11:50:58

lang leve het forum ;-)

en het zal zeker wel allemaal in orde komen - als ik het zo lees, gaat het heel zeker top zijn! hopelijk kan je het ook loslaten op de dag zelf? een paar posts geleden las ik bij iemand de gouden tip: GENIET, want inderdaad.... dat vergeten we als controlefreaks nogal wel eens eh... ;-)

Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik6-6-2013 11:58:06

Ik volg je helemaal Ruben, bij mij nog 85 dagen... :-)
Idd, nu beginnen de details en dat geeft een goed gevoel.
Aan de andere kant, soms heb ik het gevoel dat er 45689312343435 details in mijn hoofd rondzoeven :-) En da's soms... vermoeiend!! Vrees dat dit het lot is van controlefreaks ;-)

ilse
24-8-2013
 Meld misbruik6-6-2013 12:47:43

bij mij/ons nog 78 dagen alles (toch veel,de grote dingen zijn in orde) alleeeen de kleine dingen blijven hangen,we zeggen da gaan we nu eerst doen en dan komt er wer een andere taak,die niet bij de trouw hoort tussen,zo moeten we nog gaan tekenen bij de notaris,de rode loper voor de kerk,de bloemen voor de kerk,bruidsboeketje kiezen,de bedankjes....

Jente
26-10-2013
 Meld misbruik6-6-2013 13:15:10

Het even van je afschrijven lucht zeker op Ruben! Ben zeker dat alles in orde zal komen! Waar gaan jullie kijken voor kostuums? Ik moet met de hubby-to-be ook nog verder op kostuumjacht. Gisteren zijn we eens gaan kijken bij Suits Supply maar van de pasklare modellen was er maar eentje in zijn maat (hij heeft een lengtemaat nodig) dus dat is het niet geworden.

Tine
6-7-2013
 Meld misbruik6-6-2013 14:57:54

Jammer genoeg verdwijnen die stressjes niet helemaal, zeker niet als je een pietje precies bent (als ik)... Maar dan wordt alles weer goed gemaakt door een meevaller hier en daar en dan kan je dag niet meer stuk!

De tijdsdruk probeerden wij op te lossen door heel veel in de weekends te plannen waar mogelijk en af en toe een dagje verlof te nemen op het werk. Ik weet niet of dat bij jou en je vriend lukt? Op een dagje krijg je verbazingwekkend genoeg veel gedaan!

En praten en schrijven over die stressjes helpt zeker en vast! Lang leve mama's, beste vrienden en collega's!

Jente: wij zijn voor mijn vriend zijn kostuum gaan kijken in Café Costume in Antwerpen. Je kan daar je eigen pak 'samenstellen' aan de hand van een menu. Dat gaat van de knopen, voering tot de onderkant van de kraag. Ze werken daar met een aantal pasmodellen, die dan helemaal op maat gemaakt worden. Bij ons dé oplossing, want David is lang en supermager...

Kimberly
30-8-2013
 Meld misbruik6-6-2013 15:05:08

Hey Ruben,

Met hier nog 84 dagen op de teller is het een grote stoomlocomotief in mijn hoofd. Ik ben echt niet te genieten de laatste tijd maar dat komt misschien denk ik ook wel dat we alles vlak achter elkaar hebben gepland, ik zal eens beginnen: We hebben een huis gekocht 3 dagen geleden waar we rond 1 juli de sleutel van krijgen en waar we dan toch nog het een en ander in moeten veranderen(gelukkig geen halve verbouwing) maar gewoon een stenen woonkamer vloer. Zo hebben we ook nog een doop van mijn petekindje die is op 3 augustus. En we zijn aan het kijken voor eventueel een goedkope honeymoon vakantie (die hebben we bijna gevonden) . Ja en dan spookt er vooral maar een ding door je hoofd en dat is het Geld! hoe wil ik het redden voor dat allemaal te betalen enzo enzo. Dus een brok zenuwen. Maar wat ze ook zeggen altijd blijven lachen he dus met pijn en moeite
Groetjes
Kimberly

p.s sorry voor de waslijst in me verhaal

krista
9-8-2013
 Meld misbruik6-6-2013 19:42:53

Ruben,
ne dikke knuffel...
Ge staat er toch goed voor, maar n trouw brengt nu éénmaal stress met zich mee.
Eergisteren had ik zo'n bui, dat ik heel de trouw wou afblazen :-S.
Maar nu zie ik het weer helemaal zitten.
That's life he ;-).

Samira
6-7-2013
 Meld misbruik6-6-2013 23:54:27

Hier onder de 30 dagen. De bridezilla is in aantocht... :-) Ik begin over alles te twijfelen en ik zit steeds met de trouw in mijn hoofd. Ik kan op dit moment precies niets meer plannen... Ik moet nog veel details regelen, maar weet niet waar te beginnen...

Ruben
7-9-2013
 Meld misbruik8-6-2013 12:09:45

Hey dames, bedankt voor de support! Inderdaad zonder dit forum was ik al lang gecrasht! :D Voor de Kostuums hebben we nog niet echt een idee waar we ze willen halen. We hebben wel een aantal winkels al gedaan, maar nog niet een 'waauww' kostuum gevonden! :D Succes girls!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...