Terug naar overzicht
Ik stelde mij reed geruime tijd ook de vraag. Wij zitten immers in dezelfde situatie. Echter, omdat we op een vrijdagnamiddag trouwen denk ik niet dat er zo veel volk zal op af komen. Vandaar dat we ook niets zullen voorzien...Vele groeten,Lobke.
Hoi LobkeBedankt om te reageren. Op een vrijdag zal de opkomst inderdaad misschien iets minder zijn omdat veel mensen moeten werken en de kindjes naar school gaan. Wij trouwen op een zaterdag, hebben verschillende vrienden en familieleden met kindjes en een zoontje dat naar school gaat. Het blijft altijd moeilijk om in te schatten wie er al dan niet komt, maar ik zou het wel tof vinden als er wat volk op af zou komen. Groetjes
Hey,Ik vond het ook moeilijk in te schatten die hoeveelheid.Ik ben wel voor de kerk getrouwd op een zaterdag, en ik heb ongeveer 50 attenties voorzien. En ik heb er 14 van over gehouden.In die attenties zaten ook de kinderen geteld voor op het feest, en dit waren er 20.Mijn nicht die getrouwd is, die had uitsluitend voor aan de kerk voorzien en zij had 40 stuks, en die waren allemaal weg.Anders gewoon eens tellen van de mensen die je weet die komen met kinderen en er een aantal meer voorzien?Groetjes,Christine
Hallo,Wij trouwen ook enkel voor de wet en op een vrijdag. Toch zal ik iets voorzien voor de kindjes. Ik vind dat dit hoort bij een huwelijk.groetjes,Mieke15/06/07