Terug naar overzicht
Hey NiDiDat vind ik er ook van se!Hoe maken jullie het feestreglement op en nog beter hoe presenteren jullie het aan de gasten?Gisteren hebben mijn toekomstige vechtgenoot en ik de uitnodigingen volledig afgewerkt. Om 02.00 uur vannacht waren we klaar, maar het is wel leuk om het samen te doen :)Veel voorbereidingsplezier nog!!!
Hoi Remke, amai, lang bezig geweest dus :) Ik was van plan om de menu en het feestreglement te combineren. Ik heb een drieluik gemaakt waarbij dan op de voorkant eigenlijk onze uitnodiging ongeveer staat en dan vouw je het open en zie je menu staan en dan als je het helemaal open vouwt staat het feestreglement... eigenlijk alles dus op 1 papier bij elkaar, zodat we er een stuk of 3 per tafel kunnen zetten en verder niet te veel, want er staan ook nog bloemen e.d. op de tafels... Als je wil, wil ik mijn voorlopige versie wel eens doormailen hoor, maar ik zeg het, het is echt nog echt de voorlopige ;)liefs x
hehe RemkeOok wij hebben in de week tot 2u 's nachts doorgedaan maar dat gevoel van samen ergens aan te werken is zalig.ook al hebben we nog enkele maanden te gaanheerlijk!
Hey NiDiWij hebben geen menu, het is show-cooking en daarom geen menukaart nodig, we laten hen liever verrassen...Heb hier op het forum gelezen dat er mensen zijn die ze in een rolletje draaien en daar een lintje rond, vond ik ook nog leuk...Ik blijf verder zoeken :) Nog drie maandjes te gaanveel succes NiDi en Michele!
ohja, dan inderdaad geen menu nodig :) veel succes nog voor jou en vooral ook nog veel plezier ermee!
Hey NIDI ik ben wel geintreseerd in jullie feestregelment . Kun je dit eens doormailen aub naar simonboudry@telenet.be Mvg Simon