Terug naar overzicht
en ons themakleur is ook rood dus dat zou misschien ook nog gaan...
Hoi Nidi,lijkt me leuk.Ikzelf ben ook niet te vinden voor zo'n ringkussentje.Dat word voor mij ook te massaal gebruikt.Wij hebben er eentje gratis bij onze ringen gekregen maar we hebben besloten om het niet te gebruiken.Mijn oudste dochter (wordt 18 dit jaar) gaat de ringen aanbrengen.Zij draagt een donkerblauw kleedje en we hebben een klein juwelendoosje in fluweel blauw bekleed gekocht.Daar gaan de ringen ingestoken worden en zij brengt dit dan zo naar voor.Dus als jou zoon superfan van cars is zou dit (in mijn ogen) zeer origineel zijn.En heeft hij nog lang een aandenken aan jullie dag ;-).Doen zou ik zo zeggen!
ja we denken er al langer over hoor, maar het is zo even iets totaal anders, maar we zijn er wel voor te vinden :) en ons neefje gaat dit ook super vinden :)
ik ben onlangs in disneyland geweest en die lagen daar dus e :-) In antwerpen is er ook een disney winkel mss hebben ze het daar ook? Of je koopt een klein kussentje van cars en je maakt er zelf lintjes aan ofzo.. Het is idd wel origineel :-) Veel succes nog :-)
oh serieus :) haha zalig :) nee we gaan de speelgoedwinkel wel eens onveilig maken :)
Wij hebben zelf ons ringkussen laten borduren.Héél mooi resultaat met onze eigen tekening erop.Misschien een ideetje om iets origineels volledig naar jullie zin te hebben...Dit via www.ringkussens.com
Bij ons is het ook geen ringkussen geworden, Wij hebben gekozen voor 2teddyberen met de naam van de bruiskindjes en daar gaan we dan een stik in maken waar onze ringen aan komen te hangen.en zo hebben de bruidskindjes ook hun bedankjes 'ze zijn 4jaar en 2jaar 2zussen) dus leek ons dit wel zeer goed
Hey jill ja wij hebben ons ringkusentje in de Disney winkel in Antwerpen gekocht voor ons zoontje eentje van Micky en Minnie int wit met kant en het jaar tal staat er op en dat vonden wij wel leuk xxx
die zijn mooi e kelly :-) ik had het ook bijna meegenomen vanuit disney en ik denk dat ik het ga halen in antwerpen :-) had thuis spijt :-( :-p
mijn mama maakt een kussentje voor in een doosje dat ik ooit van mijn metekindje heb gekregen (hartvormpje dat ie geschilderd had), dus ook hier geen 'gewoon' kussentje! mijn collega trouwt binnenkort en zij gebruiken van die kleine autootjes (matchbox-achtig, maar dan hetzelfde type als hun suite-auto's) voor de ringen in te doen!
Hey jill ik ken dat wij waaren ook naar Disney geweest en had ook spijt daarom ben ik gaan kijken in de Disney winkel in Antwerpen en ben blij dat ze die daar ook hadden xxx
ik ga het woensdag ook halen.. :-) is echt mooi! ze hebben nog van die mooie dingetjes voor trouwers :-)
Ja ik vind het ook super
Ja hoor, waarom zou je het niet doen? Bij ons is het een me to you beer geworden. Eigenlijk kan je alles gebruiken hé. Als je het maar graag ziet en leuk vindt.
Krista: zou je je ringkussentje mss willen verkopen?Ik ben vrijdag mijn kleed nog is gaan passen, en ze verkopen er ringkussentjes aan 30 euro, ik vind dat veel geld voor een kussentje dat je misschien maar 1 minuutje nodig hebt