TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lieve
1-9-2006
|
24-11-2006 7:38:04
Hey,
wij hebben muziek gebruikt in het gemeentehuis. Wel hadden we gekozen om familie van ons gitaar te laten spelen en dat was gewoonweg prachtig.
Intrede en uittreden lieten we over aan de organiste van het Gentse stadhuis (de klassieke bruidsmarsen), maar wij hebben tussen onze teksten door twee keer muziek ingelast.
Groetjes, Lieve
|
|
annelies
9-6-2007
|
24-11-2006 8:28:36
Hallo Lieve, Hadden jullie voor de gepersonaliseerde ceremonie gekozen? Wij trouwen op 9.6.7 in Gent en zouden ook voor de personlisering kiezen. Hebben jullie teksten ingevoegd? Wanneer hebben jullie de muziek gespeeld? Alvast bedankt voor de tips! Annelies
|
|
Jasmijn
3-6-2006
|
24-11-2006 8:31:02
Wij zijn ook enkel voor de wet getrouwd en hebben ook muziek in het gemeentehuis laten afspelen en we hebben er ook een hele ceremonie van gemaakt. Als je jouw e-mail adres geeft wil ik je het verloop er wel van doorsturen.
groetjes,
Jasmijn
|
|
Lieve
1-9-2006
|
24-11-2006 9:26:11
Hey Annelies,
ja, wij hebben voor personalisering gekozen. Je stuurt mij best eens een mailtje, dan kan ik ons boekje eens doormailen, anders zou ik het wel eens durven vergeten.
Groetjes, Lieve
|
|
A
10-8-2007
|
24-11-2006 13:57:50
Hoi
Het zou tof zijn als je het verloop van jullie ceremonie zou willen doormailen, gewoon al om een idee te hebben.
Mijn emailadres is zonneke03@hotmail.com.
Bedankt hé!
groetjes Mieke
|
|
Katty
27-7-2007
|
26-11-2006 14:12:16
Willen jullie mij ook een kopie doorsturen van ceremonie's die doorgaan in het gemeentehuis. thx
katty.van.de.voorde@telenet.be
|
|
tine
|
26-11-2006 15:09:25
Hallo, Als je op zoek bent naar een professioneel ensemble voor muziek bij jullie huwelijksceremonie, kijk dan eens op www.contorno.be .
|
|
Frederica
25-5-2007
|
27-11-2006 16:21:22
Hoi, wij zitten een beetje met hetzelfde probleem... zou je een kopie willen doorsturen naar ons?
Alvast hartelijk bedankt
callewaert.moro@telenet.be
|
|
patricia
16-6-2007
|
28-11-2006 12:02:20
wij trouwen ook enkel voor de wet en dit lijkt me erg interresant willen jullie dit ook even doormailen naar mij alvast bedankt johan.cabergs@telenet.be
|
|
annet
|
28-11-2006 20:31:31
Beste aanstaand bruidspaar, Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie komend huwelijk! Willen jullie van de ceremonie iets bijzonders maken??? Kijk op onze site: www.vocalpower.nl en vraag vrijblijvend meer informatie aan! Met een hartelijke én muzikale groet van Vocal Power
|
|
Vanessa
26-5-2007
|
29-11-2006 9:30:13
zou ik ook een exemplaartje via mail kunnen ontvangen? wij trouwen nl ook enkel voor de wet. bedankt!!
vanessa
vdgeeten@hotmail.com
|
|
Ann
|
29-11-2006 23:40:49
Ik heb al verschillende huwelijken gezongen op 't gemeentehuis, onlangs nog die van mijn nicht, waar er maar 1 liedje was, en een prachtige tekst van een getuige. De beambte nam ook wel echt zijn tijd omdat hij wist dat er geen krekelijke trouw meer kwam. als je muziek wil of teksten help ik je graag http://groups.msn.com/accolade-com
|
|
Patricia
|
|
|
Tom
|
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|