Terug naar overzicht
veel beterschap! En idd zoals je zegt, beter nu dan binnen drie weken. En goed dat je nog wat kleine zaken hebt kunnen regelen :-)Nog niet te veel zenuwen?
Bedankt :) doe men best om er zo snel mogelijk bovenop te zijn maar ja dat heeft tijd nodig zenuwen vallen goed mee tzijn enkel nog die kleine dingetjes die geregeld moeten worden maar de meeste zijn zo goed als besproken al dus echt zenuwen is het niet het was gewoon even een kwestie van puzzelen omdat ik nu maar eigenlijk een tijdelijk contractje heb (een vervanging van iemand) en dan ziek vallen ook niet al te goed maar helaas dat kies je niet natuurlijk ik denk de dag zelf of de avond ervoor dat dan miss wel de zenuwen zullen komen , geen idee van hihi
veel beterschap...komt wel goed!
bedankt ilse
Veel beterschap en idd gewoon de voordelen van inzien he ;)
dankje natascha en dat doe ik zeker ;)
Ik sukkel zelf ook al een hele tijd met bronchitis en virale infecties. Enige voordeel: ik moet me zo kalm houden dat de zenuwen geen vrij spel hebben, gewoon geen energie voor. De kids zijn ook goed verkouden dus ik hoop ook op een ziekte vrije trouw. Moet lukken!Veel beterschap!
Veel beterschap en inderdaad soms is het leuk om gewoon wat extra tijd te hebben om alles nog eens op een rijtje te zetten en nog een paar dingen in orde te brengen! :)
bea ook jou wens ik veel beterschap en hopelijk op de trouw ziek vrij maar dat komt wel in orde ;) ik duim voor je mee !tineke bedankt :)
Veel beterschap Nikky,goed rusten zou ik zo zeggen, dat geneest t vlugste ;-).Groetjes X
Ik ken het... Ik heb al 4 weken een darmonsteking, sedert vorige week verergert. Terug andere medicatie. Dokter heeft me nu 2 weken thuis gezet. Maar als die stress niet zal weggaan, zal de darmonsteking ook niet weggaan. Ik hoop echt dat ik zal kunnen genieten van onze dag. Nu nog goeie 2 weken om wat te genezen. Maar voel me elke dag erg ellendig... Hoop doet leven zeker?!
@Nathalie: Wat ellendig voor je. Als je zo'n tijdje ziek bent lijkt het alsof het nooit zal beteren (zo denk ik dan toch). Niets aan te doen rusten en goed voor je zelf zorgen. Het is nog even, wellicht tijd genoeg om te genezen!
Krista : Bedankt Nathalie: dat klinkt idd niet zo goed , ik ben ook zowiezo wat gevoeliger op mijn darmen omdat ik een gastric bypass heb maar kwist zeker dat dit echt wel niets ermee te maken had , twas lang geleden da ik me zo ellendig gevoeld had, vandaag ging het al iets beter , hongergevoel komt geleidelijk aan terug maar ben toch nog voorzichtig we zullen allemaal wel kunnen stralen op onze dag , daar ben ik van overtuigd ;)