Nu Online
Momenteel zijn er 351 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Voorbereidingen

18-6-2013 18:04:07
Eventjes een stressmoment! Wij hadden iemand van de familie die onze uitnodigingen ging maken, Speciaal helemaal naar Parijs gegaan 2 weken geleden maar uiteindelijk na heel wat misverstanden en geruzie besloten om onze uitnodiging zelf te laten maken.. Gisteren naar ava gereden en uiteindelijk vandaag al de proefdruk toegestuurd gekregen echt super! Ik stapte de deur buiten en krijg telefoon dat onze ringen bijna klaar zijn, mijn dag kon niet meer stuk! :) vandaag een dagje vrij met mijn hubby to be en hebben een aantal zaken kunnen regelen zoals de gemeente volledig in orde gemaakt en onze huwelijksreis is ondertussen ook beslist! Turkije here we come! http://www.neckermann.be/nl/_40147AI/turquoise-resort-s... Toen ik daarstraks thuiskwam nog snel gebeld naar Cony in Aalter om te vragen of mijn kleed al toegekomen was en ik dit was een positief antwoord! Volgende week donderdag mag ik gaan passen! Zoo hard uitkijken :)

Evelyne
23-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 691

Emmy
4-7-2014
 Meld misbruik18-6-2013 18:24:46

Geniet er nog maar met volle teugen van! Waar is jullie feest ook alweer?

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik18-6-2013 19:08:56

amai, dat is wat ze een TOPdag noemen dus ;-) 't is je gegund!! geniet ervan en tel maar lekker af nu!

krista
9-8-2013
 Meld misbruik18-6-2013 19:16:32

Wow, wat een superdag.
Ook leuke locatie in Turkije denk ik.
En wanneer vertrekken jullie op huwelijksreis?
Vele groetjes X

Evelyne
23-8-2013
 Meld misbruik18-6-2013 19:24:25

Ons feest gaat door in't Geuzenhof - Wetteren, 23ste trouwen en zondag de 25ste al vertrekken :) nog 65 dagen te gaan :) ! X

sahine
31-8-2013
 Meld misbruik18-6-2013 19:24:34

wauw uw kleedje is al binnen… Mijn kleed komt ook van bij cony, zou ook beter eens bellen. Wil het zo graag nog eens aandoen :)

Emmy
4-7-2014
 Meld misbruik18-6-2013 19:43:32

Ik dacht het, ben benieuwd, wij geven daar ook ons feest! Geniet nogvan de voorbereidingen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...