Nu Online
Momenteel zijn er 582 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

leuke tip voor koppeltjes met kinderen

19-6-2013 10:26:38
ik ben nogal vrij emotioneel, we hebben als koppel ook twee lieve schatten van kinderen die onze alles zijn. Onze schatten spreken ook over wij gaan trouwen en daar heb ik als mama gretig gebruik van gemaakt we hebben twee uitnodigingen voor de receptie 1 (vooral voor klanten) en voor ons avondfeest ( een krant "geschreven" en verteld door de kinderen). onze gasten reageerde hier allemaal laaiend enthousiast op.
maar er is meer, onze kinderen zijn in onze ogen dagelijks getuige van onze liefde voor elkaar zij zien mama altijd, ook als het al eens even wat minder gaat, maar zeker en vast ook als het fantastisch gaat en daarom tekenen onze kapoenen straks ook in het gemeentehuis onze trouwakte mee!!!
een duplicaat weliswaar, want wettelijk gezien zijn ze nog te jong, maar wij tekenen allemaal twee keer die dag in het gemeentehuis behalve onze kapoenen die tekenen 1 keer mee, zo zijn ze echt helemaal betrokken en voelen ze zich even HEEL Belangrijk! want tenslotte zijn zij altijd belangrijk voor ons.

verder heb ik hen super fel betrokken bij de voorbereidingen, zo kozen ze de kleur van de ballonnen mee, hun eigen kleren, maakte ze de cover van onze misboekjes, kozen ze de bedankjes mee voor de kindjes, zitten ze straks naast ons in de kerk op hun eigen witte en versierde stoelletjes en als verassing tekenen ze dus nu straks ook mee!! en tot slot heb ik speciaal voor hen een leuk cadeautje gekocht in de vorm van een horloge of juweeltje om hun extra te laten schitteren die dag.

een dag die bol staat van emotionele momenten waar we veel belang aan hechten.

Wij kijken er al gezin super hard naar uit, naar onze trouw!!

Mieke
29-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 955

Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik19-6-2013 11:32:14

Hebben wij ook gedaan :-) de jongste werd gedoopt en bij de oudste dochter ( 4jaar) heeft papa zoals bij mama ook een ring aangeschoven. Zij kondigde ons ook aan in de uitnodigingen en stonden ook mee centraal tijdens de mis. Super leuk en de oudste was ook een prinses (zoals mama ;-) ). Heel veel plezier en of het emotioneel zal worden ... geniet ervan !!!!

Annelies
24-5-2014
 Meld misbruik19-6-2013 12:06:32

Fijn hé dat je je eigen kindjes hier zo kan in betrekken.
Wij gaan onze meisjes (dan 4 en 6) ook een ring geven bij de inzegening van de ringen en wij spreken voor hen ook een tekstje uit. Ze maken tenslotte deel uit van "ons".
De oudste gaat volgend schooljaar naar het 1ste leerjaar en kan lezen tegen dat we trouwen en ze mag dan ook het welkomstwoord lezen.
Voor de rest zijn ons meisjes ook heel erg bezig met alles wat rond "de trouw" hangt en ze hebben hier massa's ideetjes voor versieringen, attenties, liedjes,...
Leuk dat we dit met hen kunnen delen!

edith
29-6-2013
 Meld misbruik19-6-2013 15:20:49

Super idee om uw eigen kinderen toch mee te laten tekenen. Ik vraag dit even in het stadhuis of ze dit ook willen doen. Dit zou super zijn.

Onze meid heeft ook geholpen met de bedankjes.
Ze praat ook steeds van wij gaan trouwen :-)

Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik20-6-2013 11:39:08

Wij laten hen onze geloften ook tekenen in onze alternatieve viering.
Ze steken mee de kaars aan, lopen mee naar voor in het begin van de viering.
En ik ga ze mee de snoepzakjes laten vullen voor de kindjes, kunnen ze zelf al wat smikkelen ;-)
Ik wil hen ook nog een leuk kadootje geven zoals we onze ouders een windlicht geven op het einde van de viering. Ik weet alleen nog niet goed wat.
We hebben 2 jongens van 2 en 5, echte jongens-jongens :-)
Iemand leuke ideetjes?

annabel
2-8-2014
 Meld misbruik24-2-2014 11:33:39

ja hier hetzelfde probleem. wij hebben ook een jongen (3 jaar) je kan moeilijk een ring of armbandje geven vind ik :) dus ideeën welkom ;)

die horloge dat ik hierboven las ga ik alvast zeker onthouden

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...