mona
27-7-2013
|
19-6-2013 19:22:32
Euh... proberen te mailen, bellen, langs te gaan? Wij hebben zoveel mogelijk uitnodigingen persoonlijk afgegeven, 100% van de mensen aan we wie het afgegeven hebben, hebben meteen bevestigd. Ik denk dat we zo'n 40 van de 56 (?) uitnodigingen persoonlijk afgegeven hebben. 16 stuks hebben we vorige week per post verstuurd, zijn donderdag/vrijdag aangekomen bij de bestemmelingen, met de vraag voor 1 juli te antwoorden. 4 van de zestien hebben iets laten weten. Ik heb ook sterke vermoedens dat zowat de helft van die zestien niet gaat mailen/bellen/smssen om te bevestigen. Die zullen we zelf (al dan niet via via, door de ouders) moeten contacteren om zeker te zijn of ze komen denk ik.
|
|
nikky
6-7-2013
|
19-6-2013 19:42:32
heb nog niets anders gedaan dan gebeld gemaild gesmst via facebook
wij hebben ook de meeste uitnodigingen zelf afgegeven en deze mensen hebben dan ook uiteraard meteen gezegd of ze zouden komen of niet
en heb geen idee hoe ik er kan achter komen , tzijn druk bezette mensen door de week en in de weekends zijn ze ook amper thuis
dus het blijft een groot vraagteken momenteel
heb nu mijne schat eens een poging laten doen in de hoop dat ze hem wel zouden antwoorden ben benieuwd
|
|
sara
14-6-2014
|
19-6-2013 20:17:52
Pfff... is dat nu zoveel gevraagd om iets te laten weten. Ik zou me daar ontzettend in ergeren!
|
|
krista
9-8-2013
|
19-6-2013 20:39:26
Goh Nikky, dat zou niets voor mij zijn. Ik moet nog van 4 mensen horen of ze komen of niet. Ze hebben nog tijd tot 1 juli dus ik kan nog niets doen. Maar van de 130 genodigden heb ik van 126 mensen al een antwoord los gekregen. Hihihihi, tja, that's me, ik vraag het regelmatig als ik nog niets wist ;-). Gewoon blijven vragen en direct zijn... Zet ik u dan maar als afwezig op??? Ze zullen rap zeggen dat ze komen als ze willen komen ;-). Is wel niet leuk he... Succes meiteke X
|
|
Jente
26-10-2013
|
19-6-2013 20:46:40
Ik zou ook zeggen bellen/mailen ed maar als je dat al gedaan heb weet ik het ook niet! Hoe onbeleefd trouwens om zelfs na een telefoontje niets te laten weten!
|
|
nikky
6-7-2013
|
19-6-2013 21:18:41
ja vind het ook heel vreemd snap zeker wel dat ze het druk hebben met hun werk enzo maar ik ben ook nog aan het werk dees week dan thuis met de griep (sinds vorige week donderdag begonne) maar ik ga ook gewoon door
ik ga gwn blijven proberen weet ik het volgende week woensdag niet hebben ze pech want volgend weekend moet ik alles binnen doen
|
|
noortje
14-9-2013
|
19-6-2013 21:23:43
Bij ons hebben ze nog tot 30 juni tijd Ik vraag bij degenen die ik vaak zie, wel al of ze komen of niet, we weten nu van ongeveer 3/4de van het volk dat ze al komen Van degenen die niks laten weten, ik zal ze een sms of mailtje sturen maar ik ga echt niet nog eens persoonlijk langsgaan.. We zijn de meeste uitnodigingen al persoonlijk gaan afgeven of in de bus gaan steken, hebben niks per post moeten opsturen
|
|
Brigitte
|
19-6-2013 21:34:54
Dag Nikky ,
wij vragen ons soms ook af , hoe moeilijk kan het nu zijn om onmiddellijk een antwoordje te geven , ik kom of ik kom niet . Als je alles doorgegeven hebt en er zijn mensen die nog altijd niets hebben laten weten , dan zou ik ze persoonlijk opbellen of via email met de mededeling dat ze niet meer kunnen komen omdat alles vastligt en de einddatum verstreken is . Gewoon simpel en direct . Ze hebben immers tijd genoeg gehad en zo lopen jullie niet het risico dat je veel centjes moet betalen voor mensen die niet komen opdagen Met dat geld kan je andere leuke dingen doen .
|
|
kelly
2-5-2014
|
19-6-2013 21:35:55
ik zou toch bellen of is langs gaan , je moet dit toch weten
da ze daar ineens ni staan of helemaal ni opdagen da je ni betaald voor iemand dat er niet is
ze moeten da toch begrijpen da je da moet weten ondertss moeten ze da toch ook weten da ze kunnen ja of nee, ze weten da toch al een tijdje , niet?
( weet nu ni of ik het al heb laten weten ? want tis hier al zo druk geweest , maar ik denk het wel hé , ik heb toch niks gehoord van jou dus tzal wel in orde zijn zeker :-p )
|
|
Bea
6-7-2013
|
19-6-2013 21:37:40
Ik heb nu bijna van iedereen reactie. Van sommige weet ik dat het probleem ligt dat bv hun partner nog niet zeker is. Sommige mensen hebben laat hun werkschema. 2 mensen waren langdurig ziek en konden niet inschatten hoe ze zich zouden voelen (fijn dat ik hen kon geruststellen dat ze ook op het laatste moment mogen komen of niet). Iedereen heeft wel gereageerd op mijn mail. Eén iemand komt zaterdag naar de vrijgezellen van mijn vriend dus zal het dan neem ik aan zeggen...
|
|
nikky
6-7-2013
|
19-6-2013 21:53:19
idd kvind het ook vreemd maarja ik doe wat ik kan ik kan alles ten laatste een week op voorhand binnen doen dus ze hebben nog wel even maar toch hoe eerder ik het kan binnen doen hoe beter natuurlijk :)
@ kelly : jaja je hebt gezegd dat je alleen 's avonds zou komen omdat het met de kids anders te moeilijk wordt :)
kan alleen maar hopen dat ze nog iets laten weten zoniet ja dan hebben ze idd pech natuurlijk
|
|
nikky
6-7-2013
|
19-6-2013 23:08:07
ale toch al 1 reactie gehad :D
nog drie te gaan hihi (gaat wel om koppels ) dus dat zijn toch nog 6 personen
|
|
Sanne
9-7-2011
|
20-6-2013 9:42:58
Nog een laatste bericht sturen waarin je duidelijk zegt "als jullie ten laatste zaterdag niet laten weten dat jullie wel komen, dan schrappen we jullie van de lijst"? Op die manier weten zij waar ze aan toe zijn en is het voor jullie ook duidelijk. Als je een prive-bericht stuurt op facebook, dan kan je zien wanneer ze dat gelezen hebben, dus dan merk je het ook snel als ze er nog steeds niet op reageren... Hetzelfde eigenlijk bij een sms.
|
|
mona
27-7-2013
|
20-6-2013 14:29:14
Ik zie bij sommige van jullie wel dat je vb. pas half september trouwt en al eind juni bevestigingen vraagt... da's wel snel! Wat is de reden dat mensen zo vroeg moeten bevestigen? Voor de zaal is een of twee weken op voorhand meestal toch voldoende? Misschien dat het voor sommige gasten nog 'veraf' is en dat ze er daarom niet mee bezig zijn? Wij trouwen 27/7 en vragen bevestiging voor 1/7, meer dan drie weken op voorhand. Dan hebben we nog een dikke week om de late reageerders achter hun veren te zitten als we het definitieve aantal twee weken op voorhand aan de zaal moeten doorgeven...
|
|
noortje
14-9-2013
|
20-6-2013 15:16:45
Ik weet dat dat snel is :) Ik ben iemand die graag optijd is met alles! Dan kunnen we beginnen met het aantal bedankjes, de juiste tafelindeling, het aantal eten en drank,... Doe dat niet graag op het einde allemaal :)
|
|
Bea
6-7-2013
|
20-6-2013 17:27:46
@ Noortje: Als je het zo vroeg doet, vrees ik dat je nog last minute veel afbellers gaat hebben of dat mensen neen gaan zeggen omdat ze het nu nog niet kunnen garanderen.
|
|
noortje
14-9-2013
|
20-6-2013 19:39:56
Maar we hebben bijna van iedereen bevestigingen dus :) Tja het was misschien riskant, maar ik heb het vooral gedaan omdat ik weet dat veel van onze gasten in juli en augustus op vakantie gaan.. Zullen zien hè!
|
|
nikky
6-7-2013
|
20-6-2013 20:23:25
ik had zowiezo al een voorlopige tafelschikking opgesteld en aangezien de uitnodigingen iets later verstuurd waren dan voorzien had ik erop gezet tot 10 juni ik kan tot een week op voorhand nog wijzigingen doorgeven aan de feestzaal maar ook liever gewoon meteen in orde :)
komt goed !
|
|
Debby
6-7-2013
|
23-6-2013 12:22:23
Hier ook veel mensen moeten opbellen echt ambetant
Hier moesten ze 20 dagen op voorhand verwittigen
|
|
kelly
2-5-2014
|
23-6-2013 12:38:37
hopelijk weten jullie snel antwoord van iedereen , is niet fijn hé
debby ik wist niet dat je op dezelfde dag als mijn zus ( nikky) trouwde :-)
succes dames
|
|
mona
27-7-2013
|
23-6-2013 12:55:28
Onze uitnodigingen per post zijn nu al anderhalve week weg, een week geleden aangekomen. Slechts een kwart van de ontvangers heeft al bevestigd. Ik zou denken dat je dat meteen doet als je een uitnodiging ontvangt, en niet wacht tot de deadline? Als je het niet meteen doet, vergeet je dat toch... Dus we gaan nog heel wat mensen mogen opbellen denk ik, want de meesten hadden maanden geleden wel al bevestigd op onze save the date.
Van één nonkel heb ik via via gehoord dat de uitnodiging niet aangekomen is (woont in een appartement, dus mogelijk bij onderbuur in de bus gestoken ofzo?). Ik hoop maar dat de andere wel aangekomen zijn... Er zijn er in ieder geval geen teruggekeerd, we hebben de afzender wel ook op de enveloppe gezet.
|
|
Bea
6-7-2013
|
23-6-2013 13:32:01
Bij ons hebben er toch nog heel wat de laatste dag bevestigd (15 juni). Blijkbaar wachten mensen echt wel tot op het laatste. Ik heb er nog een aantal moeten mailen maar dan wel snel reactie gehad. Ik heb 2 brieven teruggekregen maar dat heeft ook een paar weken geduurd (1 zelfs pas 1maand later...).
|
|
nikky
6-7-2013
|
23-6-2013 14:13:59
we moeten van nog 2 personen iets weten
1 daarvan weet ik dat ze ten laatste woensdag iets ging laten weten , maar dat heb ik met haar afgesproken
en de andere geen idee hebben al zoveel geprobeerd maar tot nu toe nog geen reactie
die van mij gaat er van de week eens langs gaan als ik werken ben in de hoop dat we zo toch een antwoord krijgen
|
|
Debby
6-7-2013
|
23-6-2013 14:21:29
Hier hebben we er zo geschrapt we weten toch dat ze niet komen
Pfaff het is toch een kleintje om toch te verwittigen he.
Enne het is niet lang meer he
|
|
nikky
6-7-2013
|
23-6-2013 14:24:37
daar heb je gelijk in maar ik weet van deze personen toen ze de uitnodiging gekregen hadden dat ze hebben gezegd dat ze kwamen maar ik wilt toch zekerheid dus ik wacht nog tot woensdag en anders schrap ik ze ook hoor
|
|
nikky
6-7-2013
|
23-6-2013 22:40:27
yes yes yes :D nog 1 iemand waarvan ik het moet weten :p de volhouder wint hihi
|
|
Debby
6-7-2013
|
24-6-2013 21:05:36
Komen jullie ook nerveus
|
|
nikky
6-7-2013
|
24-6-2013 21:57:53
nee eigenlijk niet ben gewoon benieuwd naar al de reactie's :)
|
|