Nu Online
Momenteel zijn er 553 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

EHBLelijkestoelen

19-6-2013 23:39:54
Oooh help...
Wij hebben een prachtige feestzaal, met prachtige stoelen met hoes.
Maar die mogen we niet gebruiken voor de viering in hun prachtige tuin.
Ze hebben hiervoor witte plastic tuinstoelen met armleuning.
Ik kan er niet aan doen, maar ze ontbreekt precies alleen nog de reclame van Jupiler op :-( Het lijken echte typische "braderie"stoelen.
Ik had zo gehoopt en verwacht dat de viering buiten van die mooie stoelen kon hebben, met witte hoezen... en dan een gangpad waardoor ik aangewandeld kom.
De zaal wil de hoesstoelen niet omdat het logistiek te lastig is. De tuinstoelen kunnen de dag op voorhand gezet worden, en kunnen blijven staan en kan geen kwaad voor de regen.... enz.... allemaal waar, dat weet ik wel... maar die tuinstoelen zijn niet mooi :'(

Dus een bridezilla-moment!
Ik heb me al suf gezocht naar ideetjes of oplossingen.
Stoelen huren is eigenlijk een onnodige kost en dan is er het logistieke gedoe nog.
Hoezen vinden voor armleuning-stoelen is onbegonnen werk... En leuke banken ofzo vind ik ook nergens (geen lounge-stijl want dat past niet zo in onze stijl)...
Ik zou de stoelen kunnen decoreren met een strik langs de achterkant (aangezien de rugleuning van die gaten heeft), maar 60 stoelen strikken, wanneer moeten we dat nog doen? :-) Een bloempje of pomander opzij doen we niet, aangezien het gangpad met rozenblaadjes opzij en kandelaars is versierd.

Ach ja, waarschijnlijk zullen het de lelijke stoelen moeten worden :'(
Tenzij iemand een leuk idee heeft? Of een goed adresje weet waar ze me kunnen helpen?

Bedankt !

Liefs
Carrie

Carrie
13-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 993

Brigitte

Meld misbruik20-6-2013 5:53:00

Dag Carrie ,

Ik herken het gevoel , ik zou hetzelfde reageren
Maar jij bent toch de klant , en het is niet omdat ze met allerlei uitvluchten komen aandraven zodat het voor hen praktisch gezien gemakkelijker wordt , dat jullie hiermee akkoord moeten gaan .
Ga nog eens met de mensen van de zaal praten maar blijf op je strepen staan
Als ze een beetje extra moeite doen kunnen ze perfect de stoelen s' morgens klaarzetten in plaats van de avond ervoor , het kost hun enkel iets meer moeite en organisatietalent .
Eventueel stel je zelf een kleine extra bijdrage voor om dit gerealiseerd te krijgen ( maar dit is enkel in uiterste noodzaak ) , want het is jullie huwelijksdag en de jullie beslissen hoe het gaat gebeuren , niet de mensen van de feestzaal .
Wees zelfzeker en straal dit ook naar hen toe uit
We duimen alvast voor je
Groetjes

Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik20-6-2013 9:22:14

Ik moet Brigitte volledig gelijk geven! En anders moet je aan de feestzaal vragen om de witte lelijke stoelen van een mooi strik te voorzien aan de achterkant. Die kan je online vinden en een paar dagen op voorhand bij hen afleveren. Vertel er dan wel bij dat ze die strikken er pas de dag zelf ophangen ;-)

Maar ik zou toch nog eens met hen gaan praten hoor!

Helena
5-7-2014
 Meld misbruik20-6-2013 9:25:11

Is het enkel logistiek lastig of zijn ze ook bang dat de stoelhoezen vuil zullen worden door het gras en jullie daarna binnen op stoelen zitten met vlekken onderaan de hoezen? Indien enkel het eerste, zoek enkele vrienden die bereid zijn één uur voor de viering naar de zaal te gaan om de stoelen klaar te zetten en probeer dit af te spreken met de zaal? Dan kunnen ze toch niet klagen dat het niet te organiseren is? De zaal legt het gangpad klaar en jij schakelt een stuk of 8 vrienden/ neven en nichten in die de stoelen klaarzetten.

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik20-6-2013 10:50:32

Bedankt voor jullie reacties.

Het gaat niet zozeer over het vuil worden van de hoezen.
Ze zeiden eerst dat de poten van die stoelen ook makkelijk in het gras zakken. Daarom hadden wij al voorgesteld dat we zo'n dunne groene smalle loper (soort stoffen namaakgras) zouden kopen, dat kon onder de stoelen zodat ze niet in het gras zakten, de hoezen properder bleven en onder de hoezen zou dit helemaal niet zichtbaar zijn (of storen).

We betalen zowiezo al een forfaitair bedrag (100€) voor het opstellen en afbreken van de viering (stoelen zetten, tafelke er bij en draad voor electriciteit).

Ik ga vandaag een mail sturen om toch mijn zin te krijgen :)
We zijn met genoeg om even enkele stoelen terug opzij te zetten, en hebben tijd genoeg tussen einde viering en begin receptie. En we betalen er toch al voor??
Ik hou jullie op de hoogte :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info