TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Brigitte
|
20-6-2013 5:53:00
Dag Carrie ,
Ik herken het gevoel , ik zou hetzelfde reageren Maar jij bent toch de klant , en het is niet omdat ze met allerlei uitvluchten komen aandraven zodat het voor hen praktisch gezien gemakkelijker wordt , dat jullie hiermee akkoord moeten gaan . Ga nog eens met de mensen van de zaal praten maar blijf op je strepen staan Als ze een beetje extra moeite doen kunnen ze perfect de stoelen s' morgens klaarzetten in plaats van de avond ervoor , het kost hun enkel iets meer moeite en organisatietalent . Eventueel stel je zelf een kleine extra bijdrage voor om dit gerealiseerd te krijgen ( maar dit is enkel in uiterste noodzaak ) , want het is jullie huwelijksdag en de jullie beslissen hoe het gaat gebeuren , niet de mensen van de feestzaal . Wees zelfzeker en straal dit ook naar hen toe uit We duimen alvast voor je Groetjes
|
|
Nathalie
6-6-2014
|
20-6-2013 9:22:14
Ik moet Brigitte volledig gelijk geven! En anders moet je aan de feestzaal vragen om de witte lelijke stoelen van een mooi strik te voorzien aan de achterkant. Die kan je online vinden en een paar dagen op voorhand bij hen afleveren. Vertel er dan wel bij dat ze die strikken er pas de dag zelf ophangen ;-)
Maar ik zou toch nog eens met hen gaan praten hoor!
|
|
Helena
5-7-2014
|
20-6-2013 9:25:11
Is het enkel logistiek lastig of zijn ze ook bang dat de stoelhoezen vuil zullen worden door het gras en jullie daarna binnen op stoelen zitten met vlekken onderaan de hoezen? Indien enkel het eerste, zoek enkele vrienden die bereid zijn één uur voor de viering naar de zaal te gaan om de stoelen klaar te zetten en probeer dit af te spreken met de zaal? Dan kunnen ze toch niet klagen dat het niet te organiseren is? De zaal legt het gangpad klaar en jij schakelt een stuk of 8 vrienden/ neven en nichten in die de stoelen klaarzetten.
|
|
Carrie
13-9-2013
|
20-6-2013 10:50:32
Bedankt voor jullie reacties.
Het gaat niet zozeer over het vuil worden van de hoezen. Ze zeiden eerst dat de poten van die stoelen ook makkelijk in het gras zakken. Daarom hadden wij al voorgesteld dat we zo'n dunne groene smalle loper (soort stoffen namaakgras) zouden kopen, dat kon onder de stoelen zodat ze niet in het gras zakten, de hoezen properder bleven en onder de hoezen zou dit helemaal niet zichtbaar zijn (of storen).
We betalen zowiezo al een forfaitair bedrag (100€) voor het opstellen en afbreken van de viering (stoelen zetten, tafelke er bij en draad voor electriciteit).
Ik ga vandaag een mail sturen om toch mijn zin te krijgen :) We zijn met genoeg om even enkele stoelen terug opzij te zetten, en hebben tijd genoeg tussen einde viering en begin receptie. En we betalen er toch al voor?? Ik hou jullie op de hoogte :-)
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|