TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Remke
13-9-2013
|
20-6-2013 10:15:50
Bij mij staat er nog teveel op de TO DO lijst. Zo wordt mijn kleed bij de naaister pas binnengebracht op 21/08 in de hoop dat ik nog wat kilootjes lichter ben.
Het pak van mijn toekomstige is klaar voor de eerste pasbeurt hopelijk half juli.
Ik moet de bedankjes nog maken. De ceremonie zit in elkaar, maar de details moeten nog komen, zoals de muziek op de juiste plaats en 1 tekst nog volledig veranderen. De ceremonieboekjes moeten nog gemaakt worden, maar hier zoeken we nog een tof ideetje voor.
Alle decoratie moet nog gemaakt worden. De kleedjes voor de bruidsmeisjes moeten nog gemaakt worden en voor de jongens moet ik nog op shopjacht.
Nog 21 uitnodigingen dienen verdeeld te worden.
Ik moet nog oorbellen en lingerie zoeken.
We hebben nog geen suitevervoer.
Ach als ik het zo opsom is het tijd voor enkele dagen verlof, want anders zal ik er niet geraken :)
Hoe ver sta jij al?
|
|
wendy
21-9-2013
|
20-6-2013 10:20:05
Wat ik nog moet doen is ; * hemd en schoenen bruidegom * menukaarten maken * 2 uitnodigingen overhandigen * vervoer regelen Allemaal dingen die niet zo moeilijk zijn.
Wat me wel zorgen baart is de fotolocatie. We willen iets minder traditioneel, (geen park) in de buurt rond antwerpen met in de buurt een taverne om de suite iets te drinken en eten te geven.
|
|
margot
7-9-2013
|
20-6-2013 10:44:03
amai wendy , je bent goed georganiseerd :D ja foto locatie is idd ietsje moeilijker als je geen park enz wilt .. hopelijk vindt je het snel!
---- hey remke ha ook nog veel te doen :D ik ook zé.. soms lijkt het veel te veel
hele mis moet ik nog regelen ! :( ( afspraak 26-06 met pastoor ..) muziek met dj bespreken mijn schoenen kopen.. kostuum voor mijn zoontje uitnodiging laten afdrukken & extra kaartjes bestellen & foto locatie zoeken.. trouwvervoer ( ma dat is gwn met familie bespreken welke auto en wie :D) hja en zien welke soort desserten we willen.. voor de rest weet ik het niet zo goed meer :D maar laten we maar allemaal hopen dat september heel goei weer is !
|
|
Deborah
20-9-2013
|
20-6-2013 10:45:16
Wat wij nog moeten doen: * Samen zitten met volgende personen om dagplanning door te geven en/of nog enkele dingen te bespreken: Vervoer, ceremoniemeester, fotograaf, DJ, feestzaal,... * Uitnodigingen dit weekend rondbrengen naar familie en vrienden * Bloemen kiezen * Menukaarten maken * Nog 2x trouwkleed gaan passen :D * Nog een valies kopen om op reis te gaan * Geld laten wisselen in de bank (ook om op reis te gaan) ;)
Niet zo heel veel meer dus :D Gelukkig! ;)
Grtjs
|
|
margot
7-9-2013
|
20-6-2013 10:47:02
haha idd deborah je bent goed op tijd seg!:D
zal wel snel klaar zn xxx
|
|
Ann
14-9-2013
|
20-6-2013 11:14:52
hier een 14/09-bruidje! Bij ons in orde: * zaal * menu * gemeentehuis * kerk * viering is af, enkel nog de boekjes drukken * muzikanten voor viering * uitnodigingen zijn we nu aan het uitdelen en de eerste bevestigingen zijn al binnen * ceremoniemeester * vervoer * fotograaf en fotolocaties * DJ (begin augustus is samenzitten om muziek te bespreken) * kapster en visagiste (proef is volgende week dinsdag) * ringen zijn besteld, we mogen op 3 juli gaan passen * trouwkleed (en al 2 keer gepast JEEJ!!), schoenen en lingerie heb ik, enkel nog oorbellen zoeken, mr vind mijn goesting niet * kostuum voor mijn hubbie is in orde, enkel nog schoenen * de suite is ook gekleed op mijn zwangere schoonzus na * bloemen zijn besteld * bruidsboeket + klein boeket voor mijn bruidsmeisje is ook besteld * getuigen zijn gevraagd * ringkussen, gastenboek en huwelijkskaars hebben we ook al * notaris en huwelijkscontract is under construction * bruidstaart is besteld * bedankjes getuigen + ouders * cadeautje voor mijn wederhelft is ook in orde * naamkaartjes voor de eretafel gemaakt, kader + kaartjes voor de tafelnummers liggen ook thuis * huwelijksreis * suite voor na het feest is ook OK
Wat moeten we nog doen? de bedankjes maken (ik heb al het nodige, ik moet me er gewoon is achter zetten), tafelschikking, enveloppendoos maken, kledij voor de bruidskindjes (maar die groeien als kool, dus we gaan nog even wachten).
Groetjes
|
|
noortje
14-9-2013
|
20-6-2013 11:31:38
Bij ons is nu in orde : De zaal Gemeentehuis Uitnodigingen zijn verstuurd, we weten bijna wie allemaal komt en niet komt Fotograaf + fotolocatie DJ (Muziekkeuze in augustus nog bespreken) Trouwkleed, schoenen en al de rest + 1ste pas is geregeld Kostuum van mijn verloofde Haar en make-up : En de proef is geregeld Vervoer Traiteur : Enkel de juiste keuze van eten en drank nog maken en menu's opstellen Tafelschikking (Tafelnamen doen wij niet denk ik) Trouwringen zijn besteld, eind augustus zouden we ze hebben Bruidstaart Garcons
Nog doen Huwelijksboeket Decoratie Bedankjes Gastenboek en enveloppendoos kopen
|
|
Saar
7-9-2013
|
20-6-2013 12:26:45
Wij zijn nu bezig met het ontwerp van onze uitnodigingen. Ik zou ze graag in de eerste week van juli de deur uit hebben.
Anders hebben wij geregeld: * stadhuis (volgende week langsgaan om de rest te regelen) * notaris (vrijdag contract gaan tekenen) * kerk * priester * misviering is af, enkel nog boekjes drukken * huwelijkskaars + kruisje * ceremoniemeester * live muziek voor de viering * feestzaal + overnachting (menu bespreken begin juli) * mijn jurk (zaterdag eerste pas, whaaaaa...) * juwelen, schoenen, lingerie * kapster + proefkapsel gehad en goedgekeurd * make-up + proef is voor zaterdag * kostuum verloofde * kostuums suite * kledij bruidskindjes * bloemiste + bloemen reeds besproken * fotograaf + vriend van ons die komt filmen * trouwvervoer * getuigen gevraagd * cadeau ouders bestellen we vrijdag * DJ * huwelijksreis * ringen besteld * ringenschaaltje gemaakt * tafelkaartjes + tafelnummering gemaakt * bedankjes in orde * gastenkaartjes (ipv gastenboek)
Nog to do: * zal beginnen aan het maken van onze eigen loper * enveloppendoos moet nog gemaakt * tafelzetting voorlopig gemaakt, moet wel nog een bord gemaakt voor de tafelkaartjes aan te hangen * menu opstellen * aanstaande moet nog bruidsboeket kiezen
Ik heb het gevoel goed op schema te zitten. Ik hoop alvast niets te vergeten...
|
|
margot
7-9-2013
|
20-6-2013 12:40:38
ja echt wel saar , je hebt me goed geholpen want ik ben dus idd vergeten de tafelkaartjes te maken ..
is wel handig om bij iedereen te zien wat ez nog moeten doen en wat gedaan is je trouwt op dezelefde dag als mij ! :D hopen op mooi weer!
|
|
Remke
13-9-2013
|
20-6-2013 12:57:39
Ja lap inderdaad mijn bruidsboeket en loper moet ik ook nog maken. De enveloppendoos moet afgewerkt worden Tafelbloemstukjes nog testen en dus ook maken...
|
|
Vanessa
31-8-2013
|
20-6-2013 13:25:27
Ik trouw een weekje voor jullie. Ik heb gisteren iedereen (denk ik aan fotograaf, traiteur voor op fuif, restaurant voor met de suite, feestflitser...), gecontacteerd om onze afspraken te bevestigen en de laatste regelingen te treffen. Ook deze week ons draaiboek gedetailleerd opgesteld en overlopen met de ceremoniemeester. Ik moet de DJ nog contacteren om af te spreken. Viering is zo goed als klaar. Ik heb nog geen ring (ventje heeft tattoo), ga ik voor kijken in de solden bij de juwelier. Nog stof kopen voor de kledij van onze bruidsjongens, hun outfit wordt op maat gemaakt. Muziek kiezen die voor en na de viering kan afgespeeld worden. Dat is het zowat denk ik. Whhhaaaa nog een goeie 2 maanden en het is zover :-)
|
|
Ne
28-9-2013
|
20-6-2013 13:33:08
To do:uitnodigingen maken, afdrukken en versturen viering in elkaar steken openingsdans kiezen kapper vinden juwelen voor mij schoenen voor mij hemd voor hem bedankjes ouders en getuigen notaris huwelijksreis invullen fotolocatie vinden wijn proeven en kiezen enveloppendoos en waarschijnlijk nog wel wat :-/ :-)
|
|
Charlotte
6-9-2013
|
20-6-2013 14:30:22
Hey,
Wat bij ons al in orde is: - gemeentehuis (8 juli ondertrouw) - kerk (2 juli gesprek met priester) - misboekjes (enkel nog drukken) - Uitnodigingen (grootste deel zijn al de deur uit en enkele bevestigingen al binnen) - Kledij en accesoires bruid - kledij en accesoires bruidegom - visagiste - fotografe - kapster - vervoer - menu besproken - ceremoniemeester (begin augustus eens een gesprek) - DJ (geregeld via zaal) - Feestzaal uiteraard - Decoratie feestzaal - Menukaarten - Bloemen (Offerte werd opgevraagd, nog niks ontvvangen) - Ringen - Bedankjes (enkel nog samensteken) - Huwelijkskaars - Overnachting bruidskoppel - Enveloppendoos - Videograaf - Suite is samengesteld en hebben allemaal hun kledij - Ringkussen - Gastenboek
Wat we nog moeten doen: - Tafelnamen bedenken en maken
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|