Nu Online
Momenteel zijn er 624 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Collega`s uitnodigingen & ringen v Yves Vanschoenwinkel

22-6-2013 20:28:12
Hoi allemaal,
- Indien jullie collega`s uitnodigingen, zijn hun partners er dan ook bij?
- Wie van jullie heeft een ring besteld bij Yves Vanschoenwinkel en de afgewerkte ring al gezien?

Ne
28-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 922

Agnes
5-7-2013
 Meld misbruik22-6-2013 20:30:50

Wij hebben onze collega's met partner uitgenodigd, omdat we zelf ook graag hebben dat we als koppel ergens uitgenodigd worden... En zo leren de partners de anderen ook kennen he...

Kathleen
15-6-2013
 Meld misbruik22-6-2013 20:41:23

Wij hadden ook collega's en partners uitgenodigd. Zoals Agnes zegt, zelf gaan we ook liever samen naar trouwfeesten. En ik denk dat er ook meer mensen zullen afhaken als ze hun partner niet mogen meebrengen.

Wij hebben onze ringen gekocht bij Yves Vanschoenwinkel en waren heel tevreden met het resultaat. Echt onze stijl.

ineke
29-6-2013
 Meld misbruik22-6-2013 20:52:02

bij ons komen collega's en partner omdat we al 1 op de 2 weekends werken en ik het gevoel ken om steeds uitnodiging af te slaan omdat ik moet werken en dan het ene vrije weekend op de 2 dat wa samen zijn willen we dan echt samen zijn
ook hebben we een zeer goede band met de collega's en de partners van de collega's

Ruben
7-9-2013
 Meld misbruik22-6-2013 21:17:02

Wij ook met partner. Succes nog.

karen
30-11-2013
 Meld misbruik22-6-2013 21:55:53

Wij zijn er ook over aan het denken om enkel de collega's te vragen...ik volg dit berichtje dus ook:)

Ne
28-9-2013
 Meld misbruik22-6-2013 22:00:12

Ik weet het niet goed. Ik zou er vijf uitnodigen en die hebben elkaar dan toch... Mijn vriend zou er drie uitnodigen wel de partners er bij vragen. (We zijn vrij zuinig met de uitnodigingen...)

Ann
14-9-2013
 Meld misbruik22-6-2013 23:24:41

Wij nodigen zowel de collega's als hun partners uit. Ik heb schrik dat ze anders een beetje verloren gaan lopen. Ik zit namelijk op een dienst met maar 6 andere mensen en ze zijn ook nog is allemaal Franstalig. Nu zijn ze toch met 11, toch als iets meer compagnie!
Groetjes

Sofie
6-7-2013
 Meld misbruik23-6-2013 0:50:43

Wij nodigen collega's uit met partner! Mijn directie trouwt op dezelfde dag en nodigt uit zonder partner en daar is in de wandelgangen al héél wat commentaar over geweest!

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik23-6-2013 1:08:04

wij houden het heel beperkt, dus zonder collega's... maar één van mijn collega's trouwt op 6 juli en zij heeft ons zonder partner uitgenodigd - vind ik wel begrijpelijk, anders wordt het een hele grote hoop...

en wij hebben onze ringen bij Yves besteld ... maar we moeten ook nog wachten op het eindresultaat :-) maar we hebben er alle vertrouwen in!!

krista
9-8-2013
 Meld misbruik23-6-2013 9:20:11

Wij hebben onze collega's uitgenodigd ook omdat we liever samen gaan, maar ook omdat ik de weekends werk en we al weinig tijd voor elkaar hebben. Overlaatst is er een feestje geweest bij ons op het werk, waar de collega's zonder partner zijn uitgenodigd geweest, er is veel commentaar op gekomen en verschillende zijn niet gegaan omwille van die reden.
Dus was ik blij dat ik anders beslist had. Bij mij komt bijna iedereen :-).
Succes nog...

Jente
26-10-2013
 Meld misbruik23-6-2013 9:40:42

Wij nodigen collega's ook met partner uit. We hebben nog getwijfeld omdat bij mijn collega's vooral dingen zonderpartner worden georganiseerd. Bij mijn toekomstige wordenpartners altijd uitgenodigd. Alle collega's worden wel pas vanaf het dessert gevraagd omdat het er zo veel zijn (ongeveer 70 personen, partner inbegrepen).

Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik23-6-2013 10:06:52

Oei, wij zijn hier precies het buitenbeentje.
Wij hebben de collega's zonder partner gevraagd. Maar bij mij zijn het er al 25 en bij hem ook een 12-tal. Bij hem op't werk is het voor alles zowieso de gewoonte dat partners niet meegaan, ook voor bedrijfsfeesten, quiz, drinks en dergelijke. Bij mij zijn er heel veel singles en dat vind ik dan voor hen ook niet zo fijn. Bij mij was er onlangs personeelsfeest en nu mochten de partners (de allereerste keer sinds ik er werk) ook mee, wel aan onze tafel zat welgeteld 1 wederhelft. Er waren heel weinig partners meegekomen. Ze kennen mekaar ook helemaal niet denk ik, omdat er zo weinig "met partner" te doen is.
Maar soit, heel eerlijk, 't is gewoon omdat de massa anders echt te groot wordt en we willen wel nog met iedereen kunnen een klapke doen die avond.

karen
30-11-2013
 Meld misbruik23-6-2013 10:33:34

Bij ons net hetzelfde...we willen geen gigantisch feest... We willen er echt alleen mensen bij die we goed kennen... Maar toegegeven het is niet altijd gemakkelijk, want sommige collega's zullen er wel met partner zijn omdat die partner ook een collega is... Allemaal niet simpel die gastenlijst :). Hetzelfde met de kinderen in de familie... Hoe graag we hen ook zien... We dachten ze niet uit te nodigen op het feest, gewoon omdat er niet echt een plaats is waar ze kunnen ravotten. Natuurlijk verwacht ik niet dat kids een hele avond kunnen stilzitten aan tafel, maar ik zou het ook wel erg vinden moesten ze gaan rondcrossen in de (kleinere) feestzaal. Langs de twee kanten kwam er commentaar op dus waarschijnlijk zullen we hen toch vragen.

Kim
31-5-2014
 Meld misbruik23-6-2013 13:59:38

Wij hebbeneen aparte receptie vr de collega's. Zij zijn uitgenodigd met partner, omdat we de meeste ook wel wat kennen. Onze ringen van Yves zijn prachtig! Mijne bleek een half maatje te groot. Hij heeft die op een paar dagen tijd kleiner gemaakt. De gravure had hij op eigen initiatief volledig opnieuw gedaan, omdat hij t na het kleiner maken niet meer zo mooi vond. We zouden direct opnieuw bij hem gaan.

margot
7-9-2013
 Meld misbruik23-6-2013 15:47:55

ook met partners :-) is beetje logisch vindt'k
xx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...