Terug naar overzicht
Debora dat kan zeker! Ik heb mijn zus en beste vriendin genomen en heb hen gevraagd met een vacature!
Mijn vriend heeft ook 2 getuigen. Hij heeft 2 broers en vond het niet kunnen om 1 van hen te kiezen. Ik had dat probleem niet want ik heb maar 1 zus. Wij hebben het gewoon gevraagd, niets speciaals.
Ik had ook 2 getuigen , mijn man maar 1 , alles is dus mogelijk
hallo Debora , mijn dochter heeft ook 2 getuigen enerzijds haar zus en haar beste vriendin en haar toekomstige echtgenoot heeft zijn broer en zijn beste vriend gevraagdmijn dochter heeft hen een puzzel cado gedaan met een speciale foto + de vraag of zij hun getuigen wilde zijn .origineel , en dit hangt nu in een kader in haar living groetjes
Wij hebben hier beide 2 getuigen.Wij hebben hun gevraagd adhv een gegraveerde parkerpen, met zwarte vulling in.Zodat zij met deze parker op onze grote dag hun handtekening er mee kunnen zetten.Succes ermee X
Wij hebben ook allebei twee getuigen: onze broers (we hebben er allebei één) en een goede vriend en vriendin. Ik dacht dat je tot 4 getuigen per persoon mocht nemen.Er zijn ook mensen die één getuige nemen voor de burgerlijke trouw, en een andere voor de mis, dat moet bij mijn weten ook niet dezelfde persoon zijn... Mogelijkheden te over!
Zie ik daar een verdoken boodschap dat je zwanger bent?? :-)
Ik heb mijn beste vriendin genomen. Heb haar gewoon gevraagd of ze ons heel de dag wilt vergezellen. En toen ze daar op ja had gezegd heb ik haar gewoon gevragen of ze mijn getuigen wilt zijn. En heb haar een Parker ballen gegeven met onze namen en datum op gedrukt. En hier was ze heel blij mee. Bij mij was ze ook heel blij omdat ik haar ook als meter had gevraagd van onze dochter. En toen had ze nee gezegd. Maar hier heeft ze altijd spijt van gehad en al vanaf dat ze nee had gezegd. En dit heeft ze ook maar pas op gebiegt na dat ik haar had gevraagd. Gewoon doen wat je zelf wilt.... Veel succes. Liefs Caroline
PS wij hebben gewoon gevraagd "wil je mijn getuige zijn?", niks te kadootjes of zo :-)
Ik heb voor de wettelijke trouw mijn mama en voor de Kerkelijke trouw mijn twee zussen als getuigen. Ik vond het ook nogal moeilijk om te kiezen tussen de twee, vandaar: alle twee de zussen gekozen. En mijn mama heb ik gevraagd voor de wettelijke omdat ze anders zo geen 'taakje' heeft; mijn papa brengt mij naar het altaar en mijn zussen zijn getuigen, dan viel zij zo een beetje uit de boot, daarmee...En wij hebben ook niets speciaal gedaan, gewoon gevraagd!
Ooo merci allemaal voor de reacties! Direct is met het ventje overleggen se :DNee nee Kim, nog niet... Maar als de natuur mee wil, zou het wel is zover kunnen zijn, duimen dus :p
op de gemeente mogen we tot 3 getuigen per persoon nemen, als je je daar beter door voelt zou ik zeker elk 2 getuigen nemen het moet jullie dag worden en je mag je op die dag geen zorgen maken over zo een dingen volg je hart en dan doe je goed
Ik ga ook mijn twee zussen vragen als getuige. Vind het nogal moeilijk om te kiezen tussen de twee.
Wij hebben ook elk twee getuigen, omdat ik dat toch wel wilde. Ik was getuige bij mijn broer en heb hem ook gevraagd, maar een vriendin van mij heeft al een grote rol gespeeld in onze relatie en is ook echt `getuige` van onze relatie, dus haar wilde ik zeker vragen.
wij hebben ook elk 2 getuigen, mijn toekomstige is de jongste van 8 , dus was het sowieso al moeilijk om een keuze te maken. we gaan het vragen aan de hand van een rebus deze hebben we gemaakt via het internet, zo moeten ze een beetje moeite doen om tot de boodschap te komen. veel succes !
Ik heb mijn beste vriendin als getuige gevraagd nog voor ze wist dat we gingen trouwen. ;) Was meteen dus onze aankondiging. Dat wist ik trouwens niet van meerdere getuigen. In jullie geval zou ik dat zeker doen!