Terug naar overzicht
Maak er een onvergetelijke liefdevolle dag van!
dit is echt aftellen!Veel geluk samen!!!!!!
Wat gaat het snel he! En ik besef het nog altijd niet.. Dus geen zenuwen te bespeuren. Onze DIY is vooral naar bedankjes gegaan. De snoepcadeautjes moet ik nog volledig maken alsook de sleutelhangers afwerken voor de kids op het avondfeest. Geloften nog schrijven.. en de rest is voornamelijk afwerken!
Hier ook een diy bruidje. van al mijn creaties al fotokes genomen :-) DIY: bruidsboeket , boeket voor mijn dochter, bloem op kostuum , bedankjes, envelopkooi, tafelnummer, bloemen op tafel, photobooth,...Stress nog niet echt aanwezig zal morgen en overmorgen wel beginnen want moet dringend verder doen :-) Idd nu hopen op mooi weer. meteo zeg maar 16 graden en meteoviste 20 graden.We zullen zien hé...Geniet nog van de laatste voorbereidingen :-) Groetjes
Vandaag alleen veel teleurstelling door dat steeds wisselende weer en hoe dichter we komen hoe natter het eruit ziet... Ik wil zo graag met de bakfiets gaan en wij hebben geen binnenlocatie voor foto's....daar word ik niet zenuwachtig van, maar enkel sip.
Ja Saartje, het ziet er niet te zonnig uit hé!Ik leg er mij stillekens aan bij neer, we zullen wij bruiden wel voor het zonnetje zorgen :-), not matter what.... we gaan toch met ons prins met het witte paard trouwen hé ;). Mijn fotograaf is nog op zoek naar binnenlocatie in omgeving. Maar ze heeft ook al voorgesteld om volgende week desnoods de shoot over te doen bij goed weer. Aaah we zien wel, probeer te genieten meid! succes xx
Laat dat slechte weer niet aan je hart komen, jullie zullen stralen en zelf het zonnetje zijn ! Geniet nog van de allerlaatste voorbereidingen en vooral va nde dag zelf, het is zoooo voorbij...
Gisteren het knopje omgedraaid met deze site: http://luckiestgirlever.com/5-tips-to-make-sure-your-ra...
http://www.meteo.be/meteo/view/nl/65656-Weer.html?regio... Het wordt er alleen maar beter op!
Ideaal zoals het vandaag was in de voormiddag regen en in de namiddag zonnetje voor mij moet het niet snikheet zijn hoor maar als de zon er maar is. Zo ie zo word het mooie dag voor al de bruidjes ;) morgen mogen we de zaal gaan klaar zetten.Slaapwel