Terug naar overzicht
Oei! Ik ging nu net ook een bestelling plaatsen...
Da's minder. Ik heb ook recent mijn trouwschoenen besteld bij Brandos, gelukkig wel de goeie maat. Misschien kan je ook al rondkijken op andere webshops of in 'echte' winkels of je daar niks naar je zin vindt? Dan kan je eventueel je geld terugvragen bij Brandos.
Ik heb ooit nog besteld bij Spartoo en Zalando en Sarenza.Ook steeds een hele goeie service, en zij hebben vaak dezelfde merken als Brandos.
Bizar... Ik heb deze morgen nog een bestelling geplaatst... Hopelijk worden ze nog geleverd!
Ik vind het ook wel vreemd dat ze over vijf, zes dagen zouden stoppen en dat daar niets over op hun site staat? Je zou dan een grote eindactie of iets dergelijks verwachten, of toch een informatief bericht op de site... Helemaal niets? Ben je wel zeker dat de mail echt was? Zorg maar dat er geen spammers achter je geld aan komen met een truukje ofzo.
Kent er iemand alternatieve websites? Heb vandaag 2 paar schoenen besteld bij Brandos, maar de ene is iets te klein waarschijnlijk (heb 38,5, is een 38 aangezien de 39 weg was) en de andere is wit en ik vrees dat het cremekleurig gaat moeten zijn. Ik heb ze besteld om te proberen, maar kan is dus bestaande dat het niets is.
Ja de mail is echt, dit is wat ik kreeg:Beste,In verband met uw recente aankoop op BRANDOS.be willen we u graag informeren dat BRANDOS vanaf 1 juli 2013 gaat sluiten. We hebben besloten om ons volledig op de Scandinavische landen te richten.Wat betekent dit voor u?-Indien u uw pakketje nog niet heeft ontvangen komt deze binnen enkele dagen bij u aan. Alle bestellingen die voor 1 juli zijn geplaatst worden gewoon geleverd.-Indien u (een deel van) uw bestelling wilt retourneren kunt u de instructies op het retourformulier volgen. We betalen het bedrag terug of passen uw factuur aan nadat uw pakket is geregistreerd in ons magazijn in Zweden.-Het is niet mogelijk om een bestelling te plaatsen na 1 juli as.Onze klantendienst is uiteraard gewoon bereikbaar van maandag tot en met vrijdag om al uw vragen te beantwoorden. U kunt hen bereiken via www.BRANDOS.be/service. Wij antwoorden binnen 2 werkdagen.We willen u graag bedanken voor uw loyaliteitMet vriendelijke groetHet BRANDOS.be teamHet is niet mogelijk om op deze mail te antwoorden. U kunt al uw vragen of opmerkingen versturen via www.BRANDOS.be/service
Amai, de 25e 2 paar schoenen besteld en vandaag stonden ze voor de deur (wel niet tof van de postbode om ze gewoon voor de deur te zetten...)De ivoorkleurige van maat 38 past wel, sloft zelfs een beetje. Ik twijfel wel een beetje aan de kwaliteit van de schoenen....? Onderaan de bestelbon staat: andere maat of model? Plaats een nieuwe bestelling en stuur de huidige retour. Dus tot 31 juni kan je sowieso nog bestellen e!
Ne, Mijn schoenen waar wel van goede kwaliteit :-)Ik heb een paar groter besteld, we stom dat er dan een tweede bestelling moet geplaast worden,... maarja dat komt omdat ze ginder zweeds spreken...