Nu Online
Momenteel zijn er 330 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Brandos!!!!

25-6-2013 17:32:53
Hallo,

Ik had eindelijke leuke schoenen gevonden, maar de maat viel klein uit dus ik heb ze terug gestuurd en gevraagd voor een maat groter.
Nu kreeg ik eergisteren een mail om te zeggen dat ze ermee gaan stoppen en zich op andere landen gaan focussen vanaf 1 juli.....
Hopelijk sturen ze een maat groter op want anders gaat het mss niet meer lukken als ik een nieuwe bestelling moet plaatsen.
Hopelijk komt het goed want anders ga ik heeeel erg teleurgesteld zijn...

InLove-2002
22-8-2014
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 839

Ne
28-9-2013
 Meld misbruik25-6-2013 18:17:25

Oei! Ik ging nu net ook een bestelling plaatsen...

mona
27-7-2013
 Meld misbruik25-6-2013 18:31:04

Da's minder. Ik heb ook recent mijn trouwschoenen besteld bij Brandos, gelukkig wel de goeie maat. Misschien kan je ook al rondkijken op andere webshops of in 'echte' winkels of je daar niks naar je zin vindt? Dan kan je eventueel je geld terugvragen bij Brandos.

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik25-6-2013 19:38:14

Ik heb ooit nog besteld bij Spartoo en Zalando en Sarenza.
Ook steeds een hele goeie service, en zij hebben vaak dezelfde merken als Brandos.

Happy
31-8-2013
 Meld misbruik25-6-2013 20:13:03

Bizar... Ik heb deze morgen nog een bestelling geplaatst... Hopelijk worden ze nog geleverd!

mona
27-7-2013
 Meld misbruik25-6-2013 21:42:03

Ik vind het ook wel vreemd dat ze over vijf, zes dagen zouden stoppen en dat daar niets over op hun site staat? Je zou dan een grote eindactie of iets dergelijks verwachten, of toch een informatief bericht op de site... Helemaal niets? Ben je wel zeker dat de mail echt was? Zorg maar dat er geen spammers achter je geld aan komen met een truukje ofzo.

Ne
28-9-2013
 Meld misbruik25-6-2013 22:49:40

Kent er iemand alternatieve websites? Heb vandaag 2 paar schoenen besteld bij Brandos, maar de ene is iets te klein waarschijnlijk (heb 38,5, is een 38 aangezien de 39 weg was) en de andere is wit en ik vrees dat het cremekleurig gaat moeten zijn. Ik heb ze besteld om te proberen, maar kan is dus bestaande dat het niets is.

InLove-2002
22-8-2014
 Meld misbruik26-6-2013 20:45:29

Ja de mail is echt, dit is wat ik kreeg:
Beste,
In verband met uw recente aankoop op BRANDOS.be willen we u graag informeren dat BRANDOS vanaf 1 juli 2013 gaat sluiten. We hebben besloten om ons volledig op de Scandinavische landen te richten.

Wat betekent dit voor u?

-Indien u uw pakketje nog niet heeft ontvangen komt deze binnen enkele dagen bij u aan. Alle bestellingen die voor 1 juli zijn geplaatst worden gewoon geleverd.

-Indien u (een deel van) uw bestelling wilt retourneren kunt u de instructies op het retourformulier volgen. We betalen het bedrag terug of passen uw factuur aan nadat uw pakket is geregistreerd in ons magazijn in Zweden.

-Het is niet mogelijk om een bestelling te plaatsen na 1 juli as.

Onze klantendienst is uiteraard gewoon bereikbaar van maandag tot en met vrijdag om al uw vragen te beantwoorden. U kunt hen bereiken via
www.BRANDOS.be/service. Wij antwoorden binnen 2 werkdagen.

We willen u graag bedanken voor uw loyaliteit

Met vriendelijke groet

Het BRANDOS.be team

Het is niet mogelijk om op deze mail te antwoorden. U kunt al uw vragen of opmerkingen versturen via
www.BRANDOS.be/service

Ne
28-9-2013
 Meld misbruik28-6-2013 19:29:46

Amai, de 25e 2 paar schoenen besteld en vandaag stonden ze voor de deur (wel niet tof van de postbode om ze gewoon voor de deur te zetten...)

De ivoorkleurige van maat 38 past wel, sloft zelfs een beetje. Ik twijfel wel een beetje aan de kwaliteit van de schoenen....?
Onderaan de bestelbon staat: andere maat of model? Plaats een nieuwe bestelling en stuur de huidige retour. Dus tot 31 juni kan je sowieso nog bestellen e!

InLove-2002
22-8-2014
 Meld misbruik28-6-2013 20:13:02

Ne,
Mijn schoenen waar wel van goede kwaliteit :-)
Ik heb een paar groter besteld, we stom dat er dan een tweede bestelling moet geplaast worden,... maarja dat komt omdat ze ginder zweeds spreken...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...