Terug naar overzicht
Proficiat en bedankt voor je verslag! Wat een lange dag qua uren maar waarschijnlijk niet van aanvoelen! Goed dat het met kapsel en schmink is goedgekomen. Ik zit in het zelfde schuitje en gisteren voor haar kunnen gaan, wat ook super was. Geniet nu maar van het huwelijksleven!
amaaai wat een verslag zeg!! tof, bedankt om te delen ... en proficiat!!!
wat een mooie leuk verslag! dikke proficiat!En dat feestreglement, wil je me deze even doorsturen, altijd leuk als speech :-)Kellyx
Dank je! Het is inderdaad wat lang geworden en de enters ertussen zijn blijkbaar verdwenen zo lijkt het nog langer... Kelly stuur via een pb bericht even je mailadres dan stuur ik het door.
Hey kathleen, leuk verslagje. Is je openingsdans gefilmd? :) wij willen ook zoiets doen. Dat feestreglement wil ik ook wel eens bekijken. Taschkevdv800@hotmail.com
Spijtig genoeg is hij niet gefilmd. Ben ik nog vergeten te vermelden we hebben een paar uurtjes les gehad van Murielle van Dansschool Eclips te Beveren.
Dit is misschien wel net zo makkelijk: Feestreglement Wij hebben al een mooie dag gehad vandaag en hopen dit op ons avondfeest door te zetten, daarom nemen we het komende half uur graag nog even de regels van dit avondfeest met jullie door. We zullen deze ook uitreiken zodat jullie ze na kunnen lezen. Iedereen wordt verzocht om tijdens de polonaise mee te doen. Zo niet, dan wordt hem of haar de rekening van dit feest toegestuurd! De heren wordt aangeraden om minstens één keer met hun eigen vrouw/vriendin te dansen. Dit kost maar enkele minuten maar voorkomt heel wat moeilijkheden. Voor mensen die nergens om kunnen lachen, hangen er spiegels in de wc. Boetes voor rijden onder invloed kunnen achteraf niet bij het bruidskoppel binnengebracht worden. Gelieve voor een BOB of taxi te zorgen. Ook voor zwangerschappen komen wij niet tussenbeide. Als er drank over iemands jurk of broek valt, begin dan niet te jammeren, er is drank genoeg. Wie in de zaal achterblijft wordt de volgende dag bij opbod verkocht. Dit om onze onkosten te dekken. Het is dames verboden om via het draaien met de ogen of met andere tekens, hun mannen te dwingen naar huis te gaan! Zuurpruimen dienen hun pruim in te leveren bij de ingang. Lach zo hard je wilt, maar houdt het droog. Er wordt met de handen geklapt, niet met kunstgebitten. Een ieder is verplicht zo veel mogelijk mee te zingen, kan dat niet doe dan alsof. Wie op zijn/haar horloge kijkt, wordt gedwongen te zingen: "en we gaan nog niet naar huis". Het feest begint bij het begin en is pas afgelopen als het bruidspaar in slaap is gevallen. Bij elke mop, zelfs de meest onbenullige, dient er uitbundig gelachen te worden. Bij het naar huis gaan, wordt iedereen verzocht zijn eigen partner mee te nemen. Er kan niet worden geruild. Wij willen jullie graag danken voor jullie aandacht en hopen dat jullie je aan deze regels zult houden zodat we er met zijn allen een geslaagde avond van kunnen maken. Hoogachtend De heer en mevrouw
hé dat is wel leuk!!tof gedaan!
Mooi verslagje...Leuk dat feestregelement....Liefs CarolineAls nog een dikke proficiat!!!
Proficiat! xxx