Terug naar overzicht
oei zou er iemand niet komen Geen idee , mss moet je eens informeren bij de gemeente wat er dan gebeurd
Als je die 4 getuigen hebt aangegeven bij de gemeente, dan moeten die volgens mij alle 4 komen als getuige van jullie huwelijk. Ofwel moet je de aangifte opnieuw doen maar dan met 3 getuigen. Denk ik dan.....
De gemeente moet dit sowieso weten. Of de aangifte opnieuw moet, dat weet ik niet maar de gemeente moet sowieso ingelicht worden vóór jullie huwelijksdag (en bij voorkeur ten laatste 14 dagen voor the day) dus geef ze rap een belleke om te horen wat je moet doen!
Ik heb ook zo'n probleem met een tegen dan hoogzwangere zus (10 dagen later uitgerekend en van het vorige kindje 8 dagen te vroeg bevallen)... Dus dat kan ook zijn dat die op het laatste nippertje wegvalt, zou ook nog eens moeten informeren bij de gemeente wat er dan gebeurt...
ja hij zit momenteel in een moeilijke situatie met zijn relatie maar hoop gwn dat hij daarvoor zijn beste vriend niet in de steek zal laten ... we hadden vanmorgen alles net doorgegeven toen we een smsje kregen van hem dat hij het even niet meer zag zitten hopelijk draait hij bij
mss morgen toch eens informeren bij het gemeentehuis da je niet meer 100% zeker bent dat hij er bij zal zijn en wat je dan moet doen Da ge niet voor verrassingen staat hé als je dan antwoord hebt van het gemeentehuis kan je nog eens bellen naar die vriend en hem uitleggen wa ze gezegd hebben
das net het probleem ik moet morgen werken ... en dan kan ik daarvoor niet informeren en gwen het laten doen is geen optie want die vergeet da toch en hij heeft daarnet sms gehad dat hij zich geen zorgen moest maken maar ja toch
dan moet je gwen een sms sturen om hem er te doen aan denken hé tis toch wel belangrijk hé want ja mss da ze op sommige plaatsen daar moeilijk over doen hé of een mailtje sturen ? dat kan je nu dan nog doen dan zie ze het ook morgenvroeg
gwen ziet zijne kameraad straks miss toch hij moet miss maar eens eerst met hem praten tijdens het werk kan ik niet sturen en het gemeentehuis is hier enkel voormiddag open we zullen zien eh als ze gebabbeld hebben wat dat heeft opgebracht
je moet toch wel ergens een mailadres vinden ik heb hier bij ons bijna alles via mail gedaan ( dan heb je het nog eens zwart op wit staan hé )
Ik duim mee dat alles toch nog goed komt! Nooit direct panikeren ;-)
nee zeker niet paniek ofzo maar ik twijfel gewoon heel erg omdat hij gewoon heel koppig kan zijn maar ja de moed niet opgeven zeker :)
goh een vriendin van mij haar getuige was haar pas vergetendus heeft int gemeentehuis nog snel iemand anders moete vragen als getuige...Ik weet ni wat ze daar voor hebbe moete doen maar ze is die dag wel getrouwd hoor als u da gerust stelt ;)
dat is idd al een geruststelling gwen en zijn kameraad zijn nu eventjes weg zodat ze wat kunnen praten tis jammer voor hem dat net nu zijn relatie stuk loopt maar hopelijk beseft hij dat dit toch belangrijk is voor gwen ...
dat zal toch wel eh...maar in ieder geval: wij hebben gewoon moeten aangeven hoeveel getuigen we hebben, niet de namen of zo... dus misschien een reserve in't achterhoofd houden die je op dat moment kan vragen? een ouder of zo? :-) dan ben je gerust als je een backupplan hebt!
Als je het nog niet gedaan hebt, dan zou ik gewoon even mailen naar de gemeente. Zo zal je ook wel antwoord krijgen, zonder dat je zelf moet langsgaan. Of even bellen?
Bij ons (Antwerpen) was het ook allemaal niet zo strikt, hoor.Mijn broer woont in Engeland, maar we wisten niet of de adreswijziging tegen m'n trouw al in orde zou zijn. En of hij dus tegen dan al officieel in Engeland zou wonen of eigenlijk nog in België. Ik moest gewoon zorgen dat hij z'n identiteitskaart bij had, meer niet.Hopelijk is het een goed gesprek geweest, en heb je je zorgen gemaakt om niets.Succes!
hoe hun gesprek geweest is weet ik niet ...maar ik moest me geen zorgen maken ...