Terug naar overzicht
En Ruben, wat hebben we gevonden???:-DVertel??? :-).Groetjes
Ben ook best curieus...Hier zitten we ondertussen aan het papierwerk: getekend bij de notaris, zaterdag stadhuis voor de formaliteiten... En we kijken reikhalzend uit naar de komst van onze uitnodigingen die hopelijk nog deze week volgen, zo niet volgende week.Al hebben we ook nog wel wat te doen: binnen 2 weken komt de ceremoniemeester een dagplanning opstellen, kiezen we het menu bij de feestzaal... Een 2e pas (en mss 3e pas), cadeau's kopen voor the bridal party, en nog wat DIY projectjes af werken. Goed op schema dus :)Heerlijk toch, als alles vorm begint te krijgen en de puzzelstukjes in elkaar vallen.
Ik ga volgende week ook wat rondrijden en inkopen doen, leuk leuk leuk!!!Voor de rest vlot het goed hier.Draaiboek opgesteld met ceremoniemeester. We moeten nog afspreken met fotograaf en DJ.Viering is goedgekeurd door de broeder. Volgende week menu gaan kiezen in het restaurant. En binnen 2 weken mijn eerste pas, wat kijk ik daar naar uit!!! Oh ja en ik moet ook nog langs de juwelier voor een ring :-)Nog snoepjes voor de kindjes maken en voor de rest... genieten van de grote vakantie met mijn kids :-)
Shopkonijn Alle, zeg eens, wat is er in uw karretje beland?
hahaha shopkonijn, nice one... nu ben ik ook wel nieuwsgierig wat je allemaal gevonden hebt!ik zit vooral in de fase waarin ik hubby-to-be regelmatig probeer aan te porren ... ("leees dat misboekje nu eens aub..." "luister nu eens naar die liedjeuuusss" "hoe wilt ge de openingsdans nu doehoeeeen")
haha herkenbaar Nadia, die denken dat heel dat huwelijk zichzelf wel zal regelen ;-)En nog 2 of 3 maanden te gaan klinkt in mannen hun hersenen volgens mij als: Nog zeeeeeeeeeeeeeeeeeën van tijd... ;-)
maar echt eh!! die van mij is zo relaxed dat ie nog geen kostuum heeft ;-) ("ik wil eerst nog wat afvallen" .. okay, he has a point... maar als ie begin augustus nog niks heeft, sleur ik hem wel mee! haha
Haha Nadia superherkenbaar! Vanavond verplicht ik de hubby-to-be om samen met mij de uitnodigingen te overlopen en een polaroid camera te bestellen voor de trouw. Normaal kan hij zo goed online dingen bestellen en als het voor de trouw is heeft hij mij daar ineens voor nodig . Hebben jullie intussen al een kostuum Ruben?
hahahaha, zaaaalig al deze verhalen! :D dat ga ik nadien toch missen. Eerst en vooral Jente we hebben nog steeeeeeds geen kostuum. Volgende week vrijdag hebben we EINDELIJK eens samen vrij en gaan we er naar opzoek!!! En ik heb gezegd dat we niet thuis komen vooraleer we er een hebben. Desnoods gaan we op hotel! :DDan in verband met de spulletjes die ik gisteren gevonden heb... Een enveloppedoos... Hiervoor heb ik de grootste maat van opbergbox genomen in de blokker. Deze lijmen we dan dicht, maken er een gleuf in en klaar is kees.. Dacht ik :D nu had ik dus een doos genomen met allemaal verschillende roosjes op. Wil het toch niet zeker dat ik hiermee thuis kom en mijn (bijna) hubby zegt van... ooh, keikeuk, dan kan ik daar nog kleine vaasjes insteken en daar een echte roos in (hij is bloemist) :) dus een originele enveloppedoos zal het zeker worden :DVoor de rest heb ik een aantal kleurrijke attributen gekocht (hoeden, armbanden, sjaals ed. dat hij dan in de bloemen/zaal kan verwerken aangezien ons thema Kleurrijk&Kitsch is :D
PS dat uitstellen is typisch mannelijk ja =)
Enne Rebecca, prachtige foto, ik had eerst nog niet door dat het DE Rebecca was! :D
Lolbroek