Nu Online
Momenteel zijn er 659 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Goedkoop T-shirts laten bedrukken?!

29-6-2013 12:28:02
Ik heb weer een grandioos (humhum) idee in mijn hoofd, en eens dat erin zit, gaat het er dus ook niet meer uit!
Nu dacht ik om T-shirts te laten bedrukken voor de mensen die bij ons komen opdienen (vrienden van mij en mijn broer). Gezien wij in het thema film werken, lijkt het me leuk om bv. de jongen die verantwoordelijk is voor het goede verloop van de bediening een T-shirt met op de achterkant Director te geven. Aan de voorkant komt de titel van onze 'film' en de datum (zelfde stijl als onze uitnodigingen). Ofja, dat is toch mijn bedoeling... Nu heb ik echter totaal geen idee waar ik dit aan een schappelijk prijsje kan laten doen/bestellen/... Iemand enig idee?!

Dikke merci xD
Liefs

Siska
16-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 626

Saar
7-9-2013
 Meld misbruik29-6-2013 13:23:23

http://dvtex.be/

drukt per stuk, regio West-vlaanderen. Mss eens info opvragen?

frida
6-2-2010
 Meld misbruik29-6-2013 17:49:28

Ik heb zo iets eens gezien dat de mensen zelf afdrukte via hun pc met de prinrtter en dit dan er gewoon met strijkijzer er op zetten.
Zal natuurlijk niet zo lang wasbeurten meegaan maar ja dat is bij u ook niet nodig he!

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik30-6-2013 12:48:25

Idd, strijkpapier is het goedkoopst. Haal T-shirts in de zeeman, averechts je tekst afdrukken op het papier en erop strijken.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...