Terug naar overzicht
:-))
Jullie ook een prachtige dag toegewenst, Nicky! Jaja, het wordt een zonnige, warme dag :-) Eindelijk zomer! En dat op onze dag! :-)
nikky , wat ben ik blij voor jullie dat ze goed weer voorspellen , want vandaag is het maar weer niets dan regen .maar ... dat valt er allemaal uit zodat jullie zaterdag alleen maar zon krijgengeniet er van meid , en nog een dikke proficiatgroetjes
Proficiat!! Geniet er van!! Dat gaan wij ook doen :-)
We zullen er allemaal van genieten! Zo had ik het in gedachte toen ik mijn zaal boekte: een bbq buiten op een mooie zomerdag! Heb me al een jaar zot verklaard want dit leek zeer onwaarschijnlijk... Ons liedje van de dag is Ik hou van u van Noordkaap en die tekst zal nu wel erg passend worden. Ik begin nu toch wat minder goed te slapen, overdag valt het wel goed mee. Nog wat kleine dingetjes maar komt wel goed.
ik ben gewoon zo benieuwd naar het eindresultaat van alles :D maar echt stress heb ik niet :pbedankt iedereen en veel succes allemaal ;) x
Succes iedereen... Ik vind het super spannend! Morgen mag ik alles naar de zaal brengen en de tafels helpen maken... Het begint al te kriebelen :-)
Nu begint het echt spannend te worden hé! Ik word superblij als ik naar het weerbericht kijk. Ik had het niet durven dromen! Maar toch is het zo :). Vandaag mijn trouwjurk halen. En morgen alles naar de zaal brengen. Nu komt het écht dichtbij. Ik wens alle andere trouwkoppels zaterdag een dag om nooit meer te vergeten!
Alvast een dikke zoen voor jullie allemaal, zaterdag is jullie dag!
Alvast aan alle bruidjes die zaterdag trouwen, een dikke proficiat...XXX
Hier nog en bruidje voor zaterdag .allemaal en super mooie dag gewenst en we gaan er zeker van genieten .ik zie er zo naar uit jeeee nog 2dagjes spannend
Geniet ervan lieve schatten!!!!!!!!
gaan we allemaal zeker kunnen doen DIKKE PROFICIAT ALVAST ;)