Terug naar overzicht
Hallowij hadden er enkele jaren geleden een personeelsfeest en dat was niet echt geweldig, ik vond het eten niet lekker en de bediening was ook niet alles.Het kan ondertussen wel verbeterd zijn.
Hey Peggy,Ongeveer een jaar geleden heb ik eens gebruncht in het Dennenhof. De kwaliteit van het eten was naar mijn mening goed. Ook de bediening liep vrij vlot.Hopelijk ben je hier iets mee.GroetjesMaartje
hallo,mag ik vragen hoe jullie trouwfeestis verlopen in het dennenhof in brasschaat?wij zijn van plan deze te boeken (zaal boven) en hadden graag enkele reacties gehadalvast bedanktgroetjesilse
hallo ilse,alles was gewoonweg af..vanaf dat we er zijn aangekomen aperitief tot het dansfeest tot 4u.wij hebben toen warm en koud buffet genomen..allemaal goede commentaar gekregen.De all in is ook goed .. zoveel drank dat je wilt zo weet je toch aan wat budget je je kunt verwachten.Groetjes en succes!
hallo mijn zus heeft in 2005 haar huwelijksfeest daar gehouden ze waren heel tevreden wel alles best persoonlijk in orde maken en niet via computer en het was heel mooi en in orde ik ben met mijn vriend zelf van plan om ons feest daar te houden