Lien
5-4-2014
|
7-7-2013 18:25:19
We trouwen dezelfde dag! :)
hebben al: - datum laten noteren in stadhuis (trouwen niet voor kerk) - restaurant ligt vast - locatie trouwfuif ligt vast - ceremoniewagen voor ons ligt vast - fotograaf - heel stuk decoratie al aangekocht + thema vastgelegd - meubelstukken gehuurd voor in onze zaal (deze is kaal) - trouwkleed - save the date-kaartjes reeds verzonden - uitnodigingen zelf gemaakt (nog geen definitieve versie uiteraard :) ) - speciale postzegels besteld en ontvangen - getuigen gekozen - idee voor de geschenkjes - gastenboek is er al - rode loper 2e hands goedkoop aangeschaft
Ik denk dat dat het zowat is. Ben behoorlijk enthousiast dus er is al veel gebeurd.
Lien
|
|
Kara
5-4-2014
|
7-7-2013 19:05:00
Wij trouwen ook op dezelfde datum! Tof! Wij hebben al: - datum en uur vastgelegd op stadhuis - zaal gereserveerd - fotograaf - muziek (bijna rond) - trouwjurk, juwelen, schoenen - ceremoniewagen - save the date-kaartjes zijn klaar, nog adressen schrijven en posten of bezorgen - verder wel al veel ideetjes ;)
|
|
Wendy
22-8-2014
|
7-7-2013 19:17:39
Leuk leuk Ooh ik sta achter :-) Mijn trouwkleed heb ik ook al, naar schoenen ben ik al lange tijd opzoek, maar ik vind niets..... Ik weet ook niet of ik in de kleur van men trouwjurk ga kiezen ofwel felgekleurde schoenen die bij het bruidsboeket enzo passen.... Kwa versieringen heb ik ook nog niets, ben bang dat ik nog van gedacht ga veranderen.... Wij geven ook een trouwfuif met wat hapjes. We gaan alleen eten met de dichtstbijzijnde familie en de getuigen, maar we weten nog niet of we gewoon in de zal een traiteur zullen laten komen of dat we op restaurant zullen gaan. Gaan de andere mensen niet raar opkijken?
|
|
Karolien
5-4-2014
|
7-7-2013 23:08:10
Wij trouwen ook op 5 april. Ik denk dat ik nog het meeste werk heb. Maar daar maak ik me helemaal nog niet druk in. Wij hebben stadhuis, kerk, feestzaal, fotograaf, dj en ceremoniemeester al geregeld. Al de rest is voor na de vakantie!
|
|
Silke
29-3-2014
|
8-7-2013 12:41:51
Wij trouwen een weekje vroeger, maar wij hebben al: - De zaal - De kerk - Het trouwkleed en de schoenen zijn al gevonden, maar moeten nog gekocht worden. - De visagiste - De getuigen zijn gevraagd - De ceremoniemeester - Het vervoer - De fotograaf. - Het idee voor de bedankjes.
Het districtshuis kan hier pas vastgelegd worden 6 maanden voor de trouwdatum, dus dat staat vooral bij ons nog 'to do'. De rest komt wel in orde :-) Voor de rest nog véél ideeën, maar dat zal voor na de zomervakantie allemaal zijn :-)
|
|
Machteld
5-4-2014
|
8-7-2013 14:38:35
Hey, wij trouwen ook op 5 april 2014!!! Leuk om te weten dat er ook andere koppeltjes zijn de op deze dag trouwen!! :-) Wij hebben het volgende reeds in orde: - Stadhuis ( datum reeds vastgelegd, in november nog eens terug gaan om alle papieren in orde te maken en het exacte uur door te geven) - onze getuigen zijn reeds gevraagd. -feestzaal - traiteur ( we weten enkel dat we deze traiteur willen. Concreet is er nog niets afgesproken) - DJ ( via een vriend) - Fotograaf ( man van mijn mama) - Trouwjurk - Ontwerpster voor onze ringen. (We beginnen aan de ontwerpen in september)
We hebben het belangrijkste reeds in orde gemaakt. Het meeste zal voor in het najaar zijn en dan na de feestdagen!! Maar we bruisen wel van de ideetjes! Tijd genoeg denk ik :-)
|
|
Wendy
22-8-2014
|
14-7-2013 20:48:08
Fijn om met zovele te zijn! :-D Hier ook al wat bezig aan de misboekjes... vind het toch moeilijk...
|
|
Wendy
22-8-2014
|
26-7-2013 0:54:41
Hoe gaat het met de toekomstige bruidjes? Hier eindelijk ons thema kleur gevonden, ben nu bezig met leuke decoratie te zoeken, vind het echt fijn!
|
|
Cassandra
25-4-2014
|
26-7-2013 8:24:41
Hoi iedereen :) Wij trouwen op 25 april voor de wet en op 26 april voor de kerk en hebben het volgende al:
-feestzaal -ceremoniemeester -vervoer -fotograaf -videograaf -kleuren: wit-marine-poederroze -uitnodigingen: ben ik zelf aan het maken -gemeentehuis -kerk -idee voor de bedankjes -cadeau (gepersonaliseerde pen) om de getuigen te vragen -materiaal om versieringen ineen te knutselen -...
Met het misboekje ben ik nog niet echt bezig. Heb wel al de muziek in gedachten. Ringen zijn we nog niet voor gaan kijken, maar we weten wel al wat we willen en morgen ga ik voor de 1e maal jurken passen ^^ whiiiiii
Cassandra
|
|
Wendy
22-8-2014
|
27-7-2013 1:38:54
Leuk Cassandra! Dat gaat een super dagje worden!! Hier eindelijk al een beetje decoratie gevonden en het misboekje is klaar, tenzij dat men vriend nog iets wil veranderen, maar dat denk ik niet. De kaartje ga ik bestellen via het net. Ik heb al een gratis proefje gekregen en we zijn er tevreden mee :-)
|
|
Machteld
5-4-2014
|
28-7-2013 21:58:04
zijn er bruidjes die al aan de huwelijksreis denken? Zijn er bruidsparen die vlak na de trouw op reis gaan?zo ja, naar waar zouden jullie willen gaan? wij geraken er niet wijs uit. we weten wel dat we naar een zonnig gebied willen :) het is misschien wat vroeg maar we denken hier wel aan :)
|
|
Wendy
22-8-2014
|
28-7-2013 23:38:11
Wij gaan normaal naar Thailand, de dag na ons huwelijk! Maar sinds kort zijn er dengue muggen, en die steken zijn dodelijk.... dus dat schrikt wel af natuurlijk... we wachten nog af want we hebben nog tijd genoeg. Mss vinden ze tegen dan wel een geneesmiddel ofzo.
|
|
Cassandra
25-4-2014
|
29-7-2013 9:09:39
Wij zouden ook graag de dag nadien op huwelijksreis vertrekken, maar we hebben nog geen idee naar waar. Liefst iets tropisch (witte stranden!), want wij hebben nog nooit een echte zonvakantie gedaan :)
|
|
Silke
29-3-2014
|
29-7-2013 13:39:00
Wij gaan waarschijnlijk naar Costa Rica! Eerst rondtrekken met een huurwagen en dan nog een paar dagen zon-zee-strand :-)
|
|
Machteld
5-4-2014
|
29-7-2013 14:52:57
ooh leuk zeg! wij zouden graag maandag 7 april vertrekken. we dachten eerst naar new york te gaan maar het blijkt daar geen mooi weer te zijn dan. en goed weer is voor mij topprioriteit!!!!!! dus hebben we besloten om voor de huwelijksreis naar de zon te vliegen en een andere keer naar new york te gaan.
|
|
Wendy
22-8-2014
|
24-8-2013 13:06:05
Hoe gaat het met de april bruidjes? Ik zit elke dag af te tellen... het duurt zolang voor mij....
|
|
Cassandra
25-4-2014
|
25-8-2013 14:35:53
De jurk heb ik ondertussen ook al gevonden :)
|
|
Wendy
22-8-2014
|
25-8-2013 15:03:37
Ooh leuk eh :-) Mijn vriend vind het enorm vervelend omdat ik altijd over de trouw bezig ben... ik moet mij nu bedwingen om er niets over te zeggen... Maar ik vind het gewoon leuk om idee'tjes op te doen...
|
|
Cassandra
25-4-2014
|
26-8-2013 8:37:43
Haha Wendy... ik probeer mezelf ook een beetje in te houden. Ik wil ook constant over die trouw beginnen want in mijn hoofd ben ik er non-stop mee bezig :p maar ik denk dat wanneer ik echt ALLES tegen mijn verloofde zou zeggen, hij het snel beu zou zijn :p
|
|
Evi
5-4-2014
|
3-9-2013 1:20:08
Hé Leuk,
Wij trouwen ook op 5 april en hier is het gemeentehuis en kerk in orde, de zaal, trouwkleed en schoenen, save the date, ringen zijn gekozen,... Bijna is ook de fotograaf, traiteur en dj in orde...
Een idee voor bedankjes hebben we ook al. Ik volg gewoon zo de lijst van wat in orde moet zijn gedurende die maanden :-) Erg handig :-)
|
|
Wendy
22-8-2014
|
10-9-2013 19:41:52
Hey hey,
hoe gaat het met de voorbereidingen?? Hier eerlijk gezegd niets meer gedaan...
|
|
Silke
29-3-2014
|
11-9-2013 10:23:19
Wij zijn ondertussen bezig met het samenstellen van onze viering in de kerk. Ik heb een aantal vrienden die komen spelen (dwarfsluiten, piano en gitaar, en evt. zang) en ik ben dus druk op zoek naar partituren van de liedjes die we graag wensen. We zijn er nu al aan bezig omdat ik waarschijnlijk nog enkele partituren moet omzetten naar de juiste bezetting, en omdat onze muzikanten ;-) voldoende tijd moeten hebben om alles in te kunnen studeren. 't Is allemaal vrijwillig, dus 't zou niet mooi zijn van ons om dit pas half maart door te geven.
|
|
Wendy
22-8-2014
|
11-9-2013 20:15:28
Ooh leuk Silke! Spijtig dat wij geen vrijwilligers hebben in de nabije omgeving! Live muziek is zo mooi tijdens de viering!! Ons boekje is ook al samengesteld, enkel de muziek nog!
|
|
Wendy
22-8-2014
|
6-11-2013 20:16:57
Hoe gaat het met de april bruidjes? :-) De tijd is al goed voorbij gevlogen vind ik persoonlijk. Dat de winter nu maar snel voorbij gaat!
|
|
Cassandra
25-4-2014
|
7-11-2013 9:10:14
Hey Wendy, Ondertussen ben ik bezig met het volgende: -Misboekje (maar dit gaat maar traag vooruit :p) -Versieringen te knutselen (als ik tijd heb) -Op zoek naar enveloppes voor onze uitnodigingen -Mijn toekomstige en ik hebben samen een enveloppendoos gemaakt -Ik heb een sluier besteld en ben nog op zoek naar lingerie -Dassen voor de suiteleden zijn aangekocht -Armbandjes voor mezelf en de dames in de suite zijn besteld -Schoenen gekocht -...
En deze maand gaan we nog onze huwelijksreis uitkiezen/boeken + ringen bekijken :)
Is er bij jou/jullie al veel veranderd?
Groetjes Cassandra
|
|