Terug naar overzicht
Je kan misschien een bord of affiches weg hangen met een leuke tekst erop?Voorbeeld:Wat je zelf doet, dat doe je beter.Dus heb je dorst vul dan snel je beker?
Hehe, dat vind ik een leuk tekstje hierboven!Een goede tip is alleszins om blaadjes op de koelkasten te hangen wat in welke koelkast zit, zodat de mensen niet teveel moeten zoeken :-) En om de glazen op een duidelijk zichtbare plaats te zetten
Hoi Sofie,Wat vind je van deze?Jullie mogen a volenté drinken, we zullen zeker eens met jullie klinken.Haal gerust jullie drank aan de toogdan staan jullie niet droog :-).Is maar een losse pols he ;-).Amusement X
merci voor de hulp!
Wij waren onlangs op een babyborrel waar het ook zelfbediening was, en bij het binnenkomen en feliciteren zei het koppel gewoon dat we onszelf mochten bedienen van drank. ;) Simpel!
hallozou je contactgegevens hebben van het zaaltje twagenwiel in bavikhove? daar wij ook een babyborrel willen geven maar ik nergens er gegevens over terug vindtje kan me steeds mailen berboencharlotte@gmail.combedankt hoor