Nu Online
Momenteel zijn er 403 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

snoep inpakken

8-7-2013 18:25:13
hoi allemaal,

ik heb voor de kinderen aan de kerk kleine snoepzakjes voorzien... maar wanneer kunnen deze het best ingepakt worden? Nu ook al, of is dit te snel? (het is binnen 3 weken)

merci

NiDi
2-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 891

alki
13-9-2013
 Meld misbruik8-7-2013 18:47:30

hey,
snoep wordt normaal niet zo snel slecht hoor, zeker niet als dat goed is afgesloten en op een donkere, droge, koele plaats ligt hoor.
grts

NiDi
2-8-2013
 Meld misbruik8-7-2013 19:20:09

ook niet als het een mengeling is van zachte snoepjes en zuurtjes?

als ik zoek op internet wordt er vanalles gezegd dus ja :)

Lieve

Meld misbruik8-7-2013 22:04:44

Zachte snoep zoals gummibeertjes kunnen wel hard worden... Geen idee hoe lang op voorhand je kan verpakken.

Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik8-7-2013 22:27:24

Dag Nidi,
Ik heb de snoepjes van de geboorte van onze dochter 1 maand op voorhand verpakt en 2 maand erna waren ze nog lekker. Alleen waren ze toen wat uit gelopen in het zakje en was de zakdoek plakkerig.... Maar dit kan dus al gerust. Dit was ook een mengeling van allemaal snoepjes.... Maar leg ze fris en donker... Moet nu ook niet in de ijskast maar gewoon in je kelder of garage of op een frisse plaats in je huis..
Succes ermee.
Liefs Caroline

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...