Terug naar overzicht
Amaiii, jullie zijn al een stukje verder als ons :-)! Wij trouwen ook op 24/08! Onze uitnodigingen zijn pas de deur uit van vorige week -een beetje tegenslag gehad ermee...-Maandag moet ik voor mijn 2de pas gaan :-)! Mijn kapsel is wel al in orde en 29/07 ga ik naar de visagiste. De decoratie blijft bij ons een heikel punt :-), ikzelf ben niet de meest creatieve persoon ter wereld en zou er nogal snel een 'mishmash' van maken omdat ik zoveel verschillende dingen mooi vind :-)! Gelukkig heb ik wel ouders, schoonouders en een verloofde die mij wat kan intomen :-)!Aan het misboekje moeten we zelfs nog beginnen! De teksten zijn wel al uitgezocht en doorgegeven en de muziek is ook in orde! Nu wachten we op onze huwelijksconsulente -wij doen een ceremonie en trouwen niet voor de kerk..- die op vakantie is om de ceremonie helemaal aan elkaar te verbinden :-)!Onze bruidstaart is geproefd en gekozen en onze openingsdans ligt ook vast!We hebben dus nog wel wat werk voor de boeg!En ik zie net op de teller dat het nog maar 45 dagen zijn!!! Nu moet ik er nog voor zorgen dat ik geen bridezilla word :-D!Groetjes!
Hier ook een 24 augustus huwelijk! De grote dingen zijn al een hele tijd in orde -fotograaf, zaal, tent, catering, bediening, kledij, vervoer-. Maar het zijn de kleine zaken -afspraken maken met fotograaf, plaatsen voor foto's te trekken, contact met bloemist, speech, geloften, ...- waar ik te weinig aan denk en een beetje bang ben dat ik ze vergeet. Duimen voor goed weer!