Nu Online
Momenteel zijn er 605 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Even updaten voor 24/08

9-7-2013 21:52:43
Hallo allemaal,

Het is al een tijdje geleden dat ik hier nog iets postte, maar wij hebben hier niet stil gezeten. Dus even updaten!

Wij hebben in juni allebei een onvergetelijke vrijgezellen gehad en zijn beide onze getuige daar heel dankbaar voor!
Dan zijn we gaan rond rijden om onze tafeldecoratie te verzamelen. Wij hebben niet echt een thema op ons feest, wij hebben gewoon leuke versiering gekocht voor op tafel en tegen de muur en dat de mensen zich amuseren is voor ons het belangrijkste!

Zo hebben we ook onze taart besteld! Jammmie kreeg goesting om er aan te beginnen toen we aan het kiezen waren..
Zo heb ik ook mijn 2de pas gehad van mijn kleed. Mijn papa was er deze keer ook bij, ook om foto's te maken. Het was een zeer emotionele dag voor hem, want ik ben de eerste van de 2 dochters die gaat trouwen!
Vanaf volgende week mogen we een telefoontje verwachten voor onze ringen te gaan afhalen. Ik heb mijn proef bij de kapper en visagiste.
Vandaag hebben we ook ons laatste gesprek gehad bij de Deken die onze mis gaat doen. En zo is ook ons boekje goedgekeurd op enkele aanpassingen die nog moeten gebeuren! Er viel echt een blok van mijn schouders want we hebben toch lang onze tijd genomen om de juiste teksten en muziek te vinden die bij ons passen.

In tussen tijd moeten we enkel nog een mooi openingslied voor onze dans vinden wat we allebei mooi vinden. Onze bruidskindjes nog verder inlichten. Op 20/8 heb ik mijn laatste pas en kan mijn kleed mee naar huis. De bevestigingen lopen ook heel vlot binnen. Nog van wel geteld 7 personen moeten nog antwoorden!

Helaas is er wel een grote domper op ons pad gekomen! Iemand in de familie van F, heeft leugens liggen rond te vertellen over onze voorbereidingen. Dat de bruidskindjes nog geen kleren hadden, dat bepaalde mensen in de familie nog van niets weet, etc etc kan zo nog wel even door gaan! Nu heeft zij, ons en de ouders van F diep gekwetst en wachten wij op excuses. Wij hebben ons voor genomen als wij begin augustus niets van haar gehoord hebben om ofwel via brief of wel via telefoon te melden dat zij niet langer welkom is op ons feest!
Sorry dat het voor jullie misschien cru overkomt maar wij hebben zo'n persoon echt niet nodig op ons feest!

Zo hoe zit het met andere die ook op 24/08 trouwen? Hoe ver staan jullie?

Voor iedereen nog leuke voorbereidingen en die binnenkort in het bootje stappen! Veel geluk en plezier! :)

Groetjessss xxx

Veronique
24-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 727

Wendy
24-8-2013
 Meld misbruik9-7-2013 22:30:41

Amaiii, jullie zijn al een stukje verder als ons :-)!

Wij trouwen ook op 24/08!
Onze uitnodigingen zijn pas de deur uit van vorige week -een beetje tegenslag gehad ermee...-
Maandag moet ik voor mijn 2de pas gaan :-)! Mijn kapsel is wel al in orde en 29/07 ga ik naar de visagiste.

De decoratie blijft bij ons een heikel punt :-), ikzelf ben niet de meest creatieve persoon ter wereld en zou er nogal snel een 'mishmash' van maken omdat ik zoveel verschillende dingen mooi vind :-)! Gelukkig heb ik wel ouders, schoonouders en een verloofde die mij wat kan intomen :-)!

Aan het misboekje moeten we zelfs nog beginnen! De teksten zijn wel al uitgezocht en doorgegeven en de muziek is ook in orde! Nu wachten we op onze huwelijksconsulente -wij doen een ceremonie en trouwen niet voor de kerk..- die op vakantie is om de ceremonie helemaal aan elkaar te verbinden :-)!

Onze bruidstaart is geproefd en gekozen en onze openingsdans ligt ook vast!

We hebben dus nog wel wat werk voor de boeg!
En ik zie net op de teller dat het nog maar 45 dagen zijn!!! Nu moet ik er nog voor zorgen dat ik geen bridezilla word :-D!

Groetjes!

Lize
24-8-2013
 Meld misbruik9-7-2013 23:49:22

Hier ook een 24 augustus huwelijk! De grote dingen zijn al een hele tijd in orde -fotograaf, zaal, tent, catering, bediening, kledij, vervoer-. Maar het zijn de kleine zaken -afspraken maken met fotograaf, plaatsen voor foto's te trekken, contact met bloemist, speech, geloften, ...- waar ik te weinig aan denk en een beetje bang ben dat ik ze vergeet. Duimen voor goed weer!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...