Terug naar overzicht
Wij hebben uiteraard aan jullie gedacht, wat hadden jullie anders verwacht?Jullie krijgen allemaal een geschenkje meehopelijk zijn jullie ermee tevree?Pen iets in ons gastenboek neeren wij danken u zeer...Kan zoiets erdoor?Groetjes X
Amai krista , je bent echt een schrijverstalent ;-)
ja hoor, leuk!
Fijn dat het in de smaak valt Nidi,Tja Kelly, dan ben ik toch ergens goed in ;-).
Super Krista, kunnen we u inhuren ;-)
hahaha, dat is een goede Ilvy ;-). X
Mooi gevonden Krista. Misschien kan je mij ook helpen :) Wij willen een boekje maken waar de gasten hun verzoeknummers kunnen mee aanvragen. We willen dan graag dat ze er ook een reden/anekdote bij noteren. Maar ik weet niet goed hoe dit te formuleren. Dus misschien dat jij je talent hiervoor even zou willen/kunnen gebruiken?!
Lieve gasten,Hebben jullie mss een verzoekplaatje?Dan zoeken wij voor jullie een gaatje. Heeft dit plaatje een sentimentele waarde voor jounoteer dit dan gauw.Zit er een anekdote aan vastnoteer deze dan ook alvast.Zo kan onze dj voldoen aan jullie wensenen krijgen wij allemaal tevreden mensen. Is het zoiets dat je mss zoekt?Of moet het nog anders?Groetjes X
Lieve gasten,Hebben jullie mss een verzoekplaatje?Dan zoeken wij voor jullie een gaatje.
Heeft dit plaatje een sentimentele waarde voor jounoteer dit dan gauw.Zit er een anekdote aan vastnoteer deze dan ook alvast.Zo kan onze dj voldoen aan jullie wensenen krijgen wij allemaal tevreden mensen.
Is het zoiets dat je mss zoekt?Of moet het nog anders?Groetjes X
Waauuuuw! Dat is géweldig gevonden. Super bedankt!
Jaja een echt schrijverstalent dat je bent krista Je hebt altijd wel leuke ideeën of tips We gaan je hier missen op het forum ;-)
@ Caroline: graag gedaan@ Kelly: ik moet afkikken dus ik blijf nog wel komen kijken ;-), ik wil jouw verslag van jullie huwelijk ook wel lezen hoor ;-). Bye the way, 's is nog 28 dagen voor ik trouw hoor, niet te rap van mij af willen zijn :-D hihihi.
Nee hoor willen niet te snel van je af hoor :-) Spannend Oh maar ik tel de dagen ook al af en het zijn er nog 294 ;-) Maar die zullen wel snel voorbij zijn
waw, super Krista...merci