Terug naar overzicht
Ga eens samen er even tussen uit met jullie 2(weekendje weg of zo) heb van een andere bruidje ook gelezen dat ze dat gedaan hebben en heeft goed geholpen!Ik zelf ga (voor mn vrijgezelle) naar een wellniss en dat zal zeker helpen
da's inderdaad een leuke tip, maar nogal moeilijk met een zelfstandige hé ;) hij moet zaterdags ook werken, maar de zondagen glippen we er wel tussen uit! x
Weet niet of u verloofde van wellniss houd mss kunnen jullie dat gaan doen op een zondag , jullie laten masseren enz denk dat dat ook wel goed helpt
Hey Nidi,hier hetzelfde verhaal hoor,de zenuwen nemen ook toe, en het is bij ons nog n week langer.Volgende week ben ik jarig (ik krijg nog n nieuwe voordeur op de koop toe).Maar dan wil ik toch n massagebeurt boeken die dag... ff stressloos en me-time lol.Lekker egoïstisch :-).De tijd zal wel omvliegen, gene bang, voor je het weet is jullie dag daar.X
Herken dat ook. Vorige week was het mijn vrijgezellen en we zijn ook naar de welness gegaan. Dat heeft idd veel deugd gedaan.Dus hier zijn de tips ook welkom....
hallo,onze dochter trouwt 1 dagje later , nl op 3 augustus zij is eigenlijk zeer rustig , ikzelf heb maar 1x een klein stressmomentje gehad met een bepaalde planning , maar daarna ook terug rustig .maar 3 weekjes is echt niet lang meer hé , maar na zo'n lange voorbereiding waar we allen ten volle van genoten hebben zal ik toch blij zijn dat haar grote er zal zijn .vind alleen zo spijtig dat het zo'n kwakkelweer blijft voor 2 augustus voorspellen ze mooi weer met een vol zonnetje voor 3 augustus heel wat minder , bewolkt met kans op onweersbuien .maar ik hoop toch dat ze voor 3 augustus volledig fout zitten , ja ze kunnen het weer soms moeilijk per week of dag voorspellen , laat staan voor 3 weken ik hou mijn duimpjes gekruist en hopen dat het zonnetje van jullie dag ook een klein beetje op onze dochter haar dag kan schijnen
Voila Brigitte,dat is gesproken se...Hier in Belgie weten ze amper welk weer het de dag erna wordt. Als ze het week voor volgende week moeten voorspellen zitten ze er al helemaal langs.Op 2 en 3 augustus zal het wel stralend weer zijn. Ik hoop dit ook voor 9 augustus, ik heb hier al zitten lachen, wil ik de paraplu's al bestellen?Maar ik hoop dat ik dit niet moet doen...Groetjes X