Terug naar overzicht
Hallo,
Graag zou ik willen weten wat jullie van onze Save the Date vinden?
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Hieronder de link (hopelijk werkt dit)
http://www.mijnalbum.nl/Album=PUNI8DYC
Hey Debora,Ik vind hem superleuk...Gaan jullie hem ook van op vakantie of zo opsturen? Ik vind de datum ook super... Is mijn verjaardagsdatum :-D.Groetjes X
Hey Krista, Blijkbaar hebben we goei datum gekozen dan We gaan hem enkel via mail doorsturen, dit volgende week donderdag. Dan is het net één jaar voor den trouw...Hij is wel getrokken in Rimini, waar David mij ten huwelijk vroeg en waar we volgend jaar na onzen trouw ook symbolisch gaan trouwen op het strand.Dus er zit wel een betekenis achter he groetjes x
H D ! h m f e w e m d :
Euhm, wat wil je nu juist zeggen Vanessa??? Toffe trouwdatum trouwens
Oh dat is helemaal super Debora.Ik zocht de betekinis er al achter ...Idd een superdatum ;-).Jullie verdienen alle geluk.X
Leuk!! Maar misschien nog 'wij trouwen' er ergens bijzetten?? De jeugd kan waarschijnlijk meteen volgen waarover het gaat.. Maar de wat oudere mensen misschien niet?
Mercikes Krista Awel sofie, ik had daar mijn bedenkingen ook bij, had het al met David besproken. Maar hij had dan andere "save the date' opgezocht en nergens stond er wij trouwen bij... Aangezien dat iedereen al meer dan een jaar weet dat we gaan trouwen, denk ik niet dat er twijfels gaan zijn, maar bespreek het nog eens met hem
Heel mooi gedaan, mooi koppel!
ooo mercikes
Ziet er echt leuk uit. :) De betekenis achter de foto maakt het alleen maar leuker. En idd een mooi koppeltje! ;)
Leuk gedaan! Wij hebben op onze save the date kaartjes ook niet expliciet erbij gezet "wij trouwen". De mensen begrepen het toch direct. ;-)
Aaaah ja.. Dan zet je er het best niet bij :-) Ik ben niet zo thuis in de save the date-kaartjes! ;-) Wij hebben er geen gestuurd..
Super!!!!
Hey Debora, sorry er was iets mis met mijn tablet :)Ik had geschreven :-) : heel mooie dave the date kaartjes en heel schone datum :-)
hihihi, ja kon het echt niet ontcijferen Vanessa Mercikes allemaal!! We hebben de mail verstuurd met als onderwerp: wij gaan trouwen!!!Dan wisten ze zeker waar het over ging he! Veel leuke reacties op gekregen