Nu Online
Momenteel zijn er 618 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tafelindeling : plan vs naamkaartjes

19-7-2013 11:26:58
Hallo,

Ons 1e gedacht was een grote kader te zetten... Hierop stond dan de nr van de tafel en de namen van diegenen die er aan zouden zitten. Aan de tafel zelf moesten de gasten dan maar kiezen wie naast wie zou zitten (de tafelnr staat op de tafel zelf)

Voor de eretafel had ik mooie naamkaartjes gemaakt zodat daar iedereen wel zijn eigen plaats heeft (en wij dus kozen wie naast wie zou zitten).

Nu vond mijn toekomstige die kaartjes wel heel mooi, en wou dat graag voor iedereen. Geen problem; maar hoe doen we dan de tafelindeling?

Zouden jullie nog steeds die kader zetten met wie / per tafel?
Of zouden jullie enkel de naamkaartjes op de tafels zetten en dan moet iedereen zijn eigen plek maar zoeken in de hele zaal ?
Of de combinatie? (dit is mijn voorkeur, maar is dat niet een beetje té?)

Bedankt :-)

Carrie
13-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 849

Sofie
2-8-2014
 Meld misbruik19-7-2013 12:22:46

Ik zou voor de combinatie gaan, en als ze nog wisselen van plaats aan hun tafel is het niet zo erg waarschijnlijk zijn ze ook blij met het persoon.ijk naamkaartje : )

Ann
14-9-2013
 Meld misbruik19-7-2013 13:04:16

Ik zou voor enkel de kader gaan of voor een combi van de twee.
Ik denk als je enkel de kaartjes op tafel zet het nogal chaotisch zou verlopen.!
Groetjes

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik19-7-2013 13:07:29

Bedankt :-)
Dan gaan we voor de combinatie gaan !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...