Nu Online
Momenteel zijn er 588 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

TOP VRIJGEZELLEN

21-7-2013 12:33:38
Heyhey

Gisteren al mijn vrijgezellen gehad, vrij vroeg, maar wegens 'organisatorische' redenen was het dus al mijn beurt!

Eerst en vooral ben ik een controlefreak/stresskip 1ste klas! Ik kan zeer moeilijk iets over laten aan anderen dus dit was wel een hele beproeving! Maanden lang hebben ze heel veel moeite moeten doen om alles verborgen te kunnen houden voor me, het is hun dan toch gelukt.

Zelf had ik gisteren een vrije dag genomen, dit had ik beter niet gedaan. Ik heb de hele dag liggen stressen, dus was ik beter voormiddag toch gaan werken.

Ik moest klaar staan om 17:00, dus ik was op en top klaar om 16:30 (ze moesten maar eens tevroeg zijn). Elke auto heb ik sindsdien zien passeren tot 17:40, ahja want ze hadden 'per ongeluk' moeten wachten op iemand...

EINDELIJK ging de bel, ik deed open en zag maar 2 man staan en een oud VW busje. Meteen kreeg ik een blinddoek om en een zak over mijn hoofd, de auto ingesleurd en hop ik was gekidnapt. Na een half uur in de auto te moeten zitten en hier niets te mogen zeggen kwamen we aan op 'een bestemming'. Achteraf bleek dat we eigelijk maar een kwartiertje hadden moeten rijden en gewoon het laatste kwartiertje rondjes gedraaid hadden.

Stapte ik uit het busje, moest ik me bukken, kruipen, ... om op de bestmming te geraken, met horror muziek op de achtergrond. Nog een aantal keren draaien en ik mocht de doek en zak van men hoofd doen. Blijkt dat we gewoon in de tuin van mijn nicht zaten, waar totaal geen hindernissen zijn. Me belachelijk gemaakt voor niks, deel 1 :D

De sfeer was gezet, de verwelkoming was hartelijk, enne moest al meteen 2 ad fundum glaasjes drinken, het begin van veel, heel veel gelazen.

Mijn drank, eten en cadeautjes moest ik verdienen voor de rest van de avond. Geblindoekt raden wat ze me te eten gaven, of geblindoekt raden wat er in de doos stak leverden enkele hilarische taferelen en fotos op :)

Tussendoor alle verdiende drank ineens opdrinken.
Voor te eten mocht ik wel mijn tijd nemen maar goed :)

De cadeautjes die ik verdiende hadden allemaal met penissen te maken (ik weet totaal niet hoe ze hierbij komen :)) Een diadeem met er eentje op, tutter in de vorm van,... zijn slechts enkele voorbeelden :D

Na intussen wat gegeten te hebben, heel veel te moeten drinken was het tijd voor deel 2 vd avond. Ballonen scheren... Nog nooit hiervan gehoord, maar toch.
De ballonen waren afwisselend gevuld met water en bloem dus een tekening moet ik niet meer maken zeker :D Nadien nog een scheerschuim, water en bloemgevecht gehouden en de avond was al geslaagd!

Nadien alweer een paar shotjes drinken en toen...

Weer geblindoekt worden en een stripper!!! De details zal ik jullie besparen maar laten we zeggen dat ik voldaan was, enne mijn companie ook :D

nadien nog gezellig samengezeten, genoten van het reunie moment tussen een tante en mijn mama na 20 tal jaren elkaar te hebben genegeerd, anekdotes opgehaald, woordspellen te hebben gespeeld waarop je zowiezo versprak na liters alcohol vroegen ze of ik nog weg wou gaan (op stap). Maar het was meer als goed geweest voor mij. Ik had een topavond, met de juiste mensen, hilarische opdrachten en iets teveel drank.

Mijn avond was geslaagd en ik heb beseft dat af en toe de controle over te laten aan anderen zeker geen kwaad kan!

Op naar de volgende vrijgezellen, die van mijn zus volgende week!

xx Ruben

Ruben
7-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 717

krista
9-8-2013
 Meld misbruik21-7-2013 13:18:18

Hahahaha,
super om te lezen.
Ik zou het verschrikkelijk vinden om geblindoekt dingen te moeten proeven enzo,
en jou is het gelukt als controlefreak, wss hebben ze je daarom eerst met drank gegoten.
Maar super om het hier te lezen, tovert nog eens een lach op mijn gezicht ;-).
Geniet volgende week weer maar met volle teugen en van je familie ;-).
Groetjes, X

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik22-7-2013 16:30:01

moh zaaaalig, zo te lezen :-)
en inderdaad erg leuk om te lezen ;-)

fijn!! geniet nog lekker na en nu aftellen maar!

x

Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik23-7-2013 11:15:15

heerlijk om te lezen! Hier ook een controlefreak eerste klas die nog tot 17 aug moet wachten op haar vrijgezellen en vriendinnen die bijeenkomsten hebben en rare tips geven enzo :-))) Whhhhaaaaa!!!!!!

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik23-7-2013 20:35:16

Leuk verslag van een fijne vrijgezellen! Nu verder aftellen...

Deborah
13-9-2013
 Meld misbruik24-7-2013 12:32:26

Haha, super!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...