Terug naar overzicht
Aaah, dan had ze beter toch niets tegen jullie gezegd? Nu hebben jullie voor de trouw een zorg erbij. :-/ Als ze toch gaat wachten had ze beter ook met het zeggen gewacht denk ik... Ik zou zeggen: steek het niet te veel in je hoofd, maar da's makkelijker gezegd dan gedaan waarschijnlijk. Dit kan je nu echt wel missen
Ik snap sommige mensen niet, je hebt op dit moment zoveel aan je hoofd en dan dit... Als ze toch wacht tot na de trouw had ze beter ook gewacht na de trouw om dit te vertellen hier heb je niks aan.Probeer toch maar van jullie dag te genieten.
Sabrina,ze had beter niks tegen jou gezegd maar probeer het langs jullie neer te leggen.Geniet van jullie dag...Maar het is echt geen fijn gevoel.Dikke knuffel X
Dat ze het heeft gezegd maak ik me niet zoveel zorgen, alleen hoe moet dit dan met de foto's? Alle foto's van de familie en dergelijke zullen nog voor ze ontwikkeld zijn onbruikbaar zijn. Ok het is misschien egoïstisch maar dat is toch te stom. Waarom wacht ze op onze trouw? Dat is toch belachelijk.
Sabrina: op de foto's staan dan toch de vader en moeder van je aanstaande, ik zie niet meteen een probleem daarmee. Je aanstaande wil toch wel dat zijn ouders mee op de foto staan?Je kan eventueel ook aparte foto's nemen: eentje met haar en eentje met hem.