Terug naar overzicht
Bij welke firma had je geboekt?
Boempatat uit Kortrijk
maar zijn zijn ook verantwoordelijk voor de flitspaal, De praatpaal touch blijkbaar is dat allemaal ene pot nat!
Wij vonden het ook zeer veel geld voor wat je uiteindelijk krijgt, en de kwaliteit in de voorbeeldfilmpjes vonden we ook allesbehalve. Een photobooth leek ons een leuker alternatief
Wij hadden de feestflitser (van mt events) en zou het meteen weer boeken!!!!
Da's leuk om te horen, Kelly! :-)Zeg, was jij da nie die iets wou doen met die fotookes in het gastenboek?Heb jij dit uiteindelijk gedaan of hoe hou jij nu die strookjes bij?Of krijg je de foto's alleen op dvd?
Wij hadden de babbelbox van " Luckysdvdbabbelbox " , en we zijn super tevreden ! Heel betaalbaar en goed , en onze dvd duurt 30 minuten , kijkplezier verzekerd dus
die feest flitser koste die veel ? :-)
Sandra: die gaan wij ook pakken :-)Hoe is dat juist? Dat is niet zo'n hokje he?
de feestflitser was 625 euro, , het was echt een groot succes en we hebben onze gasten gevraagd, 1 strookje in het gastenboek, het andere mochten ze meenemen xxx
Beste Mieke (en alle andere lezers),Joost van DE PRAATPAAL en DE FLITSPAAL hier.We hebben elkaar een paar dagen geleden gesproken en ik vind je post op dit forum een beetje verwarrend. Aan de telefoon heb je me nog uitdrukkelijk bedankt om alles nogmaals dubbel te controleren en om een nieuwe DVD voor je te maken. En nu krijg ik precies een mes in de rug. Let op: ik heb nog steeds begrip voor je teleurstelling.Mag ik aub zo vrij zijn om enkele zaken te herhalen die je me vertelde? Gewoon om alles wat meer in zijn context te kunnen plaatsen.Ten eerste liet je me weten dat jullie 50 gasten hadden op jullie avondfeest. Iedereen houdt zijn/haar feest uiteraard zo intiem of groots hoe hij/zij het zelf wil. Wij merken een gemiddelde van een 100 tot 150-tal avondgasten. Qua lengte van PRAATPAAL DVD kunnen we spreken van een gemiddelde van 45minuten (met uitschieters tot bijna 2uur). Wijzelf hebben geen invloed hoeveel julllie gasten inspreken, maar we merken wel dat meer gasten veelal een langere DVD betekent.Ivm 'het onderbroken fragment': na 10 jaar 'onbeperkte' opnametijd per 'sessie', werken we de laatste 3 jaar met een maximum van 1 minuut per 'sessie'. De 7 minuten-lange monologen van de zatte nonkels waren voor veel mensen vervelend. Het aftellen van de seconden staat duidelijk vermeld op het scherm. Als mensen alsnog verder willen praten, drukken ze op de knop en hebben ze opnieuw een minuut opnametijd.Ivm het tijdstip van levering: jullie hebben ons hierover geen tijdstip doorgegeven en dan plaatsen wij volgens vermeld op onze website: 'Wanneer jullie geen plaatsingstijd doorgegeven, zorgen wij ervoor dat ‘DE PRAATPAAL touch’ vóór 17u in jullie feestzaal staat.'Samen met 7 freelance medewerkers verspreid over Vlaanderen, doen we ieder weekend ons uiterste best om de allerbeste service te verlenen aan alle bruidsparen die een PRAATPAAL of FLITSPAAL op hun feest wensen. Hiervoor werk ik met veel plezier 7 dagen op 7 van 's morgens vroeg tot 's avonds laat. Maar dan doet het veel pijn om na 13 jaar een negatieve reactie te krijgen waar wijzelf helaas niks kunnen aan doen.Misschien een tip voor wie op zoek is naar een 'videogastenboek' of een 'fotopaal' zoals DE PRAATPAAL en DE FLITSPAAL: vraag even aan jullie feestlocatie met wie zij de beste ervaring hebben.Vriendelijke groeten,Joost DenolfPS Bedankt aan alle tevreden PRAATPAAL-klanten die ons op deze reactie wezen en vonden dat wij toch best eens reageerden!
Mijn tekst was weg... Dus...Jammer om te horen dat het bij jou minder was, wij zijn wel heel tevreden van het resultaat en de samenwerking. Soit, laat het niet aan je hart komen, het doet niets af van jullie dag! Dikke zoen
Beste JoostDat mes wat je voelt in je rug is misschien toch dat je van je zelf vind dat je service en afspraken niet gelopen zijn zoals zou moeten!! en om te repliceren op het feit dat wij 50 mensen op ons avond feest hadden, der staat wel meer niet op de dvd wat er wel op had moeten staan!!! En wat doe je met de talloze minuten wc deuren die erop staan das voor de mensen wel interessanter dan zatte nonkels of wat! onze receptie die dag was voor iets meer dan honderd mensen dus waar jij het vandaan haalt dat het minder aantal avondgasten verantwoordelijk zijn voor een kortere dvd is bullshit!! Jammer dat ik mijn mailverkeer reeds heb weggedaan anders zou ik je het tegendeel hebben kunnen bewijze wat betreft de afspraken die we hadden gemaakt. daar stond duidelijk op dat wij graag wilde dat de praatpaal voor het begin van het feest op de locatie zou staan. Wij begonnen in de feestzaal om 14 uur en waren het niet dat de mensen van de zaal op mijn vraag naar jullie hebben gebeld rond 15 uur had hij er mss nooit gestaan!!! Ik blijf bij mijn mening Jullie verkopen een pakje lucht van zeer hoge prijs, slechte kwaliteit en service !!!!
Ik was een tijdje geleden op een receptie in Oostkamp met een instant-fotobox en Wendy en Mike waren daar super tevreden over.Ze hebben hetzelfde concept maar is toch anders. Wij hebben alvast een toffe souvenir met leuke hoeden.
Beste Klaas,Ik heb net eens hun site bekeken en vind inderdaad veel zaken terug die al lang op de site van www.deflitspaal.be staan.Wat ik me afvraag: staat die box los op die schragen? Want dat lijkt me toch wel gevaarlijk...En schragen lijken me eerlijk gezegd eerder iets voor in een werkplaats dan op een huwelijksfeest...Allez... da's mijn gedacht, hé...Smaken verschillen uiteraard.Vriendelijke groeten,Joost Denolfwww.deflitspaal.be
Joost,Deze instant fotobox stond vast gemonteerd dus zag er totaal niet gevaarlijk uit, integendeel zelfs. Er was een prima service, een assistente hielp de gasten. Naar mijn mening zijn die zeer professioneel bezig. Op hun site www.instant-fotobox.be zie ik geen schragen staan.We konden ook onbeperkt foto's maken wat wel leuk was met Wendy.Smaken verschillen en hun instant-fotobox zag er ook uit als een echt fototoestel maar dan veel groter. Dit vind ik persoonlijk mooier dan uw flitspaal.Klaas