Nu Online
Momenteel zijn er 523 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog 1 week!!!

26-7-2013 8:23:46
Hoi allemaal,

Vandaag nog exact 1 weekje en het is voor ons "eindelijk" zo ver!

Dus vandaag worden ook echt de laatste loodjes aan de voorbereidingen gestart en als het meezit krijg ik vandaag ook alles afgerond van dingen die ik zelf nog in de hand heb... De snoepjes voor aan de kerk moeten nog ingepakt worden, en nu het weer iets minder warm wordt, gaat het nu wel lukken!

Verder mag ik maandag eindelijk mijn kleed gaan halen en nog eens bewonderen.
Dinsdag nog langs gaan voor m'n nageltjes en dan mag alles snel gaan komen!

Verder ga ik dan volgende week nog inpakken voor onze reis en alles wegdoen naar de zaal en verder al beginnen met genieten van de 'rust'!

Gisteren voor de eerste keer ook weer gaan shoppen voor decoratiemateriaal, zonder dat het deze keer eens voor onze trouw moest dienen... het was eens een keertje iets anders

Veel liefs
x

NiDi
2-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 536

Caro
2-8-2013
 Meld misbruik26-7-2013 8:41:47

Hier ook nog 1 week! Spannend!

Shana
3-8-2013
 Meld misbruik27-7-2013 8:54:14

Hey,
wij ook nog 1 week, maar dan zaterdag 3/8.
ik vind het ook allemaal spannend, maar eigelijk gewoon nog een beetje genieten en relaxen de laatste week.
alles zal wel inorde zijn.
in ieder geval wens ik jullie veel geluk met jullie huwelijk.

NiDi
2-8-2013
 Meld misbruik27-7-2013 11:37:33

ja hoor, genieten gaan we zeker doen, zeker nu mijn ventje vanaf woensdag ook verlof gaat hebben :)
Het enige wat nog erg verandert is het weer hé... nu geven ze weer 30° en een zonnetje... Laat het zo maar blijven dan! :)

Jullie ook nog veel succes met de laatste loodjes!

x

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...