Terug naar overzicht
Dat vul je allemaal zelf in, er bestaan geen 'wetten' of 'regels' rond. Getuigen kunnen je ringen bijhouden en uiteraard hun handtekening zetten. Bruidsmeisje kan je sleep in het oog houden, misschien eens een speldje in je haar goed steken, je boeket even vasthouden als dat nodig is...
Bedankt Mona!
Hey Melissa,Ik heb ook beiden zowel 2 getuigen als 2 bruidsmeisjes, ook hun kleding zal in dezelfde lijn liggen.Hun taken verschillen inderdaad wel:-Getuigen: ondertekenen van wetboek en ceremonieboek, voorlezen tekstje...-Buidsmeisjes: sleep vasthouden, bloemblaadjes strooien, snoep kids uitdelen...Uiteraard moet ik dit nog verder uitwerken maar daar heb ik nog de tijd voor.Ik volg op het ogenblik ook een cursus weddingplanner, mocht ik hierover iets tegenkomen laat ik het je weten.Groetjes!Griet
Dag Griet, dat is heel vriendelijk van je! Ik zie dat jij maar een maandje later trouwt dan ik! Hoe leuk, ik heb nog niet veel mensen gezien die net zoals ik 'voorzienig' zijn zeg maar, haha!
Hangt er ook wat vanaf of je volwassenen of kinderen als bruidsmeisje hebt...
Het gaat om de dochter van vrienden van mijn ouders (klinkt verschrikkelijk ingewikkeld) die altijd al bruidsmeisje heeft willen zijn. Ze heeft vroeger nog op mij gebabysit dus dat zou wel mooi zijn. Ik geloof dat ze 22 is.
Bij mijn beste vriendin was ik haar getuige, dus mocht ik handtekening zetten enzoZe had ook 4 bruidsmeisjes, die gaven dan de ring aan, keken of het kleedje mooi lag enzo. Tijdens de viering namen ze ook de tekstjes voor zich die moesten gelezen worden.Eigenlijk is het gewoon een leuke extra.