Terug naar overzicht
Hoi, wij hebben (normaal gezien) een ensemble met akoestische gitaar en twee zangers. Dit zijn de liedjes die we zullen spelen:Parce que c’est toi – Axelle RedColbie Caillat - I DoHoeveel ik van je hou - Bart Peeters I’m Yours – Jason M’RazMarry you – Bruno Mars
Bij ons zullen de broers van mijn vriend en de vriendin van een van hen de muziek verzorgen. Voor het binnenkomen dachten wij aan Angel van Jack Johnson.
misschien kleine tip, zoek nummers uit van eric clapton, die zijn makkelijk te bespelen met enkel een gitaar, of john mayer of zo.... veel succes
onze openingsdans wordt akoestisch gebracht door een goeie vriendin van mij en mijn schoonbroer begeleidt haar op gitaar, wij hebben gekozen voor "what a wonderfull world" van louis armstrong"
bedankt iedereen! Voorlopig gaat onze voorkeur uit naar 'angel' van jack johnnson. (waarvoor dank aan Jente) maar we houden onze oren open...
Ons intredelied was de instrumentale versie van "a whole new world" van Disney . Ik heb het even opgezocht en met gitaar klinkt dit ook wel mooi.