Terug naar overzicht
Ik ben fan! Fantastisch mooi liedje. Goede keuze ;)
John Legend is de allerallerallerbeste die er is! wij gaan 'Each day gets better' waarschijnlijk gebruiken en voor in de viering 'stay with you' 'So high' is ook erg mooi! haa, I love John Legend :D
Inderdaad een heel mooi nummer met mooie tekst! Super
Hoi Evelyn,Mijn vriend kwam vanavond ook met dit nummer. Hij zegt deze wil ik als openingsdans. Maar... welke dans kun je erop dansen.. Ik heb vroeger aan stijldansen gedaan... Volgens mij komt een rumba het dichtst in de buurt... al weet ik het niet zeker. Welke dans hebben jullie gedaan? Of gewoon lekker geschuiffeld?Groetjes Joyce
Hoi Evelyn,
Mijn vriend kwam vanavond ook met dit nummer. Hij zegt deze wil ik als openingsdans. Maar... welke dans kun je erop dansen.. Ik heb vroeger aan stijldansen gedaan... Volgens mij komt een rumba het dichtst in de buurt... al weet ik het niet zeker. Welke dans hebben jullie gedaan? Of gewoon lekker geschuiffeld?
Groetjes Joyce
Ik zie dat je nog gaat trouwen :-) maar misschien heb je al wel een idee van de dans?
nog geen dans. pf ik ben semi prof in dans hip hop, street en funk, dus iedereen heet de verwachting dat we gaan knallen, maar mijn vriend is abso luut geen danser dus denk ik van gewoon te schuifelen hi hi
Hier kun je een rumba op doen, wij wilde het liedje ook maar het gaat a thousend years van christina perri worden...