Terug naar overzicht
Il Divo - la fuerza Mayor
Ik wou graag "Amazing Grace" in de versie van Haylie Westenra (ook door de religieuze inhoud vond ik dit wel gepast), maar mijn broer vond het net een kerstliedje zei hij, dus nu ben ik nog aan het twijfelen. Ik volg dit topic even mee :-)
Ik zou heel graag binnenkomen met mijn papa op de wedding march; ik zoek nog een liedjes voor mijn man en de suite.
Wij nemen "als ze lacht" van Yevgueni. Wel iets minder klassiek natuurlijk. :)
Wij hadden een openluchtviering vlak voor het avondfeest, ik heb de intrede aan men man zen zijde gedaan en hij wist van niets maar onze intrede was 'you never walk alone'. Hij is nogal een voetballiefhebber en ikke direct al goeie punten gescoord Je hebt zo oneindig veel keuze in liedjes en ik vond dat ook een heel moeilijke opdracht om de juiste nummers te vinden maar er komt wel iets uit de bus, geloof me xxx
Wij kiezen voor Vivo per lei (Andrea Boccelli), maar dan gezongen door een live bandje.
Wendy wil je je misboekje eens mailen aub? kathleen.valkenaars@gmail.com
Bedankt dames, helaas is mijne partner gene gemakkelijk Kathleen, nadat we getrouwd zijn wil ik het wel doorsturen...
Voor de suite. The rivier floss in you ( instrumentaal) en ik op de wedding march
Wij hebben Je t'attends van Axelle Red.
bij ons word het girl on fire - alicia keys gezien op een modeshow van bruidsjurken was een echt 'BOOM' wanneer dat meisje op de catwalk kwam en dacht dat wil ik ook.
Bij ons comptine d'un autre ete van de film Amelie.