Nu Online
Momenteel zijn er 552 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 25 dagen :)

28-7-2013 10:09:32
Hoi, Nog MAAR 25 dagen op de teller! Moet mijn beste doen om geen stress te krijgen eerlijk gezegd. Vanmiddag komt onze fotograaf langs om alles te bespreken dat is dan weer iets van de nog korte 'to do' lijst te schrappen. Weet iemand waar je nog wegwerpcameraatjes kan vinden? Blokker niet, zij stoppen binnenkort met fotoservice, action, hema en kruidvat ook niet :( ik probeer natuurlijk zo goedkoop mogelijk te vinden. Groetjes x

Evelyne
23-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 715

krista
9-8-2013
 Meld misbruik28-7-2013 10:23:23

Hey Evelyne,
hier nog 11 dagen op de teller.
Spannend he.
Online vind je wel goedkope wegwerptoestelletjes, maar hou er rekening mee dat er veel mislukte foto's zullen tussen zitten.
Dat je alle foto's moet laten ontwikkelen en dat dit wel dure kost is, zeker als er veel foto's niet bruikbaar gaan zijn.
Wij waren eerst ook van plan om wegwerptoestelletjes te kopen en op de tafels te zetten maar ze hebben ons dat afgeraden.
Dus hebben we hier links en rechts al gevraagd aan vrienden en zo om hun digitaal fototoestel mee te brengen en ons de foto's dan door te sturen.
En tegenwoordig zijn er zoveel met een dure gsm, die kunnen ook foto's trekken ermee, dan heb je toch afwisselende foto's.
Mijn gedacht hierover he ;-).
Anders succes met het vinden van die toestelletjes, google ff zou ik zeggen.
Groetjes

Evelyne
23-8-2013
 Meld misbruik28-7-2013 10:35:49

Ja ik weet het maar het heeft iets en mensen kunnen zich ermee amuseren, Had van een ander bruidje het idee gezien en wil het toch graag overnemen :) Toch bedankt voor de raad! X

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik28-7-2013 10:38:15

Geniet nog van de laatste voorbereidingen!!!!
Tja, die wegwerpcameratjes, daar kan ik je niet mee helpen, zoals Krista zegt, kwalitatief heb je van smartphones veel mooiere foto's.... Maar ik begrijp dat het een leuk gegeven is op het feest die wegwerptoestellen xx

Deborah
13-9-2013
 Meld misbruik28-7-2013 11:54:37

Ik zou ook online eens proberen zoeken..

Het komt dichter en dichter, spannend!!

ERITIA
23-8-2013
 Meld misbruik29-7-2013 10:41:24

He evelyne, Hier een mede bruid van 23/8.

Ik ga de wegwerpcamera's ook doen, en ik heb ze hierop gevonden.
http://www.kamera-express.be/product/12183035/braun-single-use-camera-24-3-flash-10-stuks-/

Hopelijk kan je hier wat mee.

Greetz,

Eritia

Evelyne
23-8-2013
 Meld misbruik29-7-2013 21:08:12

Woow super ik ga ze gelijk daar bestellen! Dankje medebruidje :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...