Terug naar overzicht
Ohla spannend! Maar als het werkt, ben ik fan! ;-)
Ik volg mee! Spannend :-)
Ik volg ook mee :)))
Volgend
Wauw thanks voor de tip!!!Ik volg ook.....
Zou dit ook voor satijnen schoenen gaan?
En, gelukt?
Goed nieuws! Mijn schoenen zitten nu als gegoten! Ik heb ze ondertussen een halfuurtje aan en nergens knelt het nog... Net mijn sokken afgedaan en wat een verademing! Voor satijnen schoenen zal dit niet lukken vrees ik... maar ik ben het niet heel zeker... Misschien es navragen bij bruidswinkel ofzo... Maar dus voor diegenen die volgen en ook lakschoenen hebben. Het werkt, dus zeker doen!
Het omgekeerde is ook waar, dus ipv met koude werken met warmte: een sok aandoen in je schoen en vijf minuten met een hete haardroger blazen op de plaats waar het knelt. Daarna de sok uitdoen, schoen aan en je zal zien dat die ook beter past :) Ik vond dit toch een iets veiligere remedie dan in de diepvries
inderdaad met de haardroger werkt ook. Heb ik ook gedaan met mijn schoenen
Ik zou gokken dat voor satijnen schoenen de haardroger eerder werkt dan de diepvries, niet? Of iemand andere tips voor het perfect laten passen van satijnen schoenen? Want de mijne zitten vrij gemakkelijk, met ook enkele kleine knelpuntjes, dus zou het wel leuk vinden om voor 100% gemak te kunnen gaan :-)
Gaat dit ook met leren schoenen?
Ja hoor, de mijne zijn ook van leer
Moet je de schoenen in een zak door voor bescherming of niet?
werkt dit nu voor statijnen schoenen ook?