Nu Online
Momenteel zijn er 552 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

whiiiii :)

29-7-2013 17:49:05
Zalig toch, die gezonde spanning... nog 4 dagen en het is zover voor ons :)

Ben eindelijk mijn kleed mogen gaan halen vandaag en het past als gegoten... Wat ben ik blij dat ons mama dat nog uit de rekken gevist had toen ik voor de eerste keer ging passen... het is gewoon supermooi!

Verder vandaag nog 3 personen gehad die toch naar ons feest komen, dus weer een meevaller!

En en en, hoewel ik een week geleden een beetje zenuwen kreeg voor het weer... gaat het helemaal de goede richting uit voor vrijdag! Het wordt voorlopig rond de 34° graden... zweten zullen we, maar ooooh zo veel fijner dan druppeltjes!

Nu verder inpakken voor onze huwelijksreis!

Het is zo'n fijn gevoel nu alles op z'n pootjes terecht komt...
liefs
Een happy bruidje :)

NiDi
2-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 707

kelly
2-5-2014
 Meld misbruik29-7-2013 17:57:27

oh super Nidi

succes nog :-) en genieten

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik29-7-2013 19:23:20

heeerlijk, geniet er maar lekker van dan :-) no stress!!

els
2-8-2013
 Meld misbruik29-7-2013 20:00:11

Geniet er van :-) we zullen inderdaad puffen, maar beter dat als regen :-)

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik29-7-2013 20:07:01

go for it ladies!!!!!!!!

sarah
3-8-2013
 Meld misbruik29-7-2013 22:09:47

het wordt super warm ni te doen ;)
maar idd liever te warm dan nat al blijf ik roepen dat het gewoon aangenaam en de perfecte temperatuur wordt ;)

Dikke zoen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...